Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maija

Quote from: Odai on Sun 05.09.2010 16:48:55 (UTC+0300)
Quote from: maija on Sun 05.09.2010 12:11:48 (UTC+0300)
Tavallinen viinanjuoja ei koske pillereihin, muita mömmöjä käyttävä on myös potentiaalisempi  lääkevaras  :think:

Kyllä suomessa riittää näitä "tavallisia viinanjuojia" kun vetää napit sinne joukkoon.  :think:

Ne on sekakäyttäjia  :yoppilas: Tavallinen viinanjuoja tyytyy kohmeloburanaan  :kahvi:

nyyyps

Tavallinen viinanjuoja kärsii kohmelonsa eikä nynnyile buranan kans.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Quote from: omglolnoob on Sun 05.09.2010 19:24:10 (UTC+0300)
Paitti jos iskee kova särky ni otan buranaa, mut tavallisena viinanjuojana mua voi siltikin pitää...muihin lääkkeisiin en koske  ::nsmoke
Carpe Natem

Masa

Itehän hankin aina sellaisen kankaisen, että kaikki napit ja vaikka vesikauhuisen lepakon veri, mitkä vähänkin auttaa kohmeloon, kelpaavat hyvin.
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

nyyyps

Quote from: --Jarre-- on Sun 05.09.2010 19:25:09 (UTC+0300)
Paitti jos iskee kova särky ni otan buranaa, mut tavallisena viinanjuojana mua voi siltikin pitää...muihin lääkkeisiin en koske  ::nsmoke
Quote from: Masa on Sun 05.09.2010 19:27:28 (UTC+0300)
Itehän hankin aina sellaisen kankaisen, että kaikki napit ja vaikka vesikauhuisen lepakon veri, mitkä vähänkin auttaa kohmeloon, kelpaavat hyvin.
Tämä nyt oli vain tämmöstä kärkästä rajanvetoa sekakäytön ja alkoholinkäytön ja niiten määrien miljuunassa eri mahollisuuvessa. :friends:

Tuota, että tavallista viinanjuojaa ei voi edes määrittää, mikä se on, niin kärjistetääs lisää. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Mä ehkäisen mahdollista kapulaa jo illalla/yöllä, ennen kuin menee nukkumaan.

Otan 800mg Buranan ja 1g Panadolin pohjalle. Ja tietenkin muistan myös syödä. Noin tuli tehtyä viimeyönä, eikä päivällä herättyäni ollut päänsärystä tietoakaan  :nopsu:

Muistin ottaa myös yhden 10mg Diapamin.

maija

Quote from: Memme on Sun 05.09.2010 20:42:33 (UTC+0300)
Mä ehkäisen mahdollista kapulaa jo illalla/yöllä, ennen kuin menee nukkumaan.

Otan 800mg Buranan ja 1g Panadolin pohjalle. Ja tietenkin muistan myös syödä. Noin tuli tehtyä viimeyönä, eikä päivällä herättyäni ollut päänsärystä tietoakaan  :nopsu:

Muistin ottaa myös yhden 10mg Diapamin.

Memme on sekakäyttäjä.
Mää join vain alkoholia eilen. Oli ihan hauska olo  ::hihsmoke ::hihsmoke  Enkä ottanut särkynappia tai muutakaan tabua edes tänään. Olen se tavallinen viinanjuoja  :jees:

nyyyps

peter

maija

Toisinaan, mutta sillonkin vaan sitä alkomahoolia  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview