News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudolf Käki

Quote from: passeli on Sun 10.06.2012 01:01:17 (UTC+0300)
Kaveri isoveli aikoinaan teippaili iteltään kainalot,nenän,persereiän yms.... teipillä kun bakteerit hyökkäs kimppuun. :psp:
Itse olen jutellut liukumäelle Espoossa aina ambulanssin tuloon asti, joka silloin haki minua mielestäni manalaan. Tarvittiin muutama juustopuukko raudoittamaan, että saivat vietyä suljetulle  ::smoke
1980-2023
In Memoriam.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Rudolf Käki on Sun 10.06.2012 01:10:01 (UTC+0300)
Kaveri isoveli aikoinaan teippaili iteltään kainalot,nenän,persereiän yms.... teipillä kun bakteerit hyökkäs kimppuun. :psp:
Itse olen jutellut liukumäelle Espoossa aina ambulanssin tuloon asti, joka silloin haki minua mielestäni manalaan. Tarvittiin muutama juustopuukko raudoittamaan, että saivat vietyä suljetulle  ::smoke
Varmasti mukavia tilanteita. ::osmoke
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Rudolf Käki

Quote from: passeli on Sun 10.06.2012 01:10:33 (UTC+0300)
Quote from: Rudolf Käki on Sun 10.06.2012 01:10:01 (UTC+0300)
Varmasti mukavia tilanteita. ::osmoke
Oikein herttasia... Toisella kerralla olin varma, että kaverini oli parvekkeen betonikaton sisällä mistä huuteli minulle  :jees: Samaan aikaan kämppään tuli outoa porukkaa joka yritti tappaa minut. Kaverille soitin hädissäni että olen lukinnut itseni huoneeseen koska kämppä täynnä murhamiehiä... Soitti poliisit jotka löysivät minut sängyn alta hampaisiin asti aseistautuneena  :psp:
1980-2023
In Memoriam.

PajakkiVasseli.com

Ei helvetti. :lach:

Itsehän pikku övereiden jälkeen bongasin kirjahyllyn alta sellasen teippimyssyn jossa oli helvetisti karvoja.Menin tämän teippikokokkareen kanssa keittiöön ja aloin saksilla pilkkomaan tuota teippi.Alkoi muodostumaan kirjaimia......T O M I S I N Ä P E R K E L E K U O L E T .Itkuhan siinä pääsi.Sitten samassa alkoi kuulostaa siltä että yläkerran kämppä on niin täynnä vettä ja tavarat jo siellä kelluu ja kohta ne romahtaa alas tänne.Eli nyt tuli semmonen olo että mä hukun.Hienoa. :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

peter

Kastori

mukavaa lukea kun konkarit kertovat miten ennen tavattiin tehdä..  :jepso:

NaiNeN

Hyvää huumevalistusta  :good:

Toki jokaisen tarttee ne omat virheet tehhä kuitenki  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Örtzi

Ei sekään huonosti ole menny, kun herää Las Palmasista ja viimeinen muistikuva on kaksi päivää aiemmin Salosta..  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Hiivatulehdus

Quote from: Örtzi on Sun 10.06.2012 11:28:06 (UTC+0300)
Ei sekään huonosti ole menny, kun herää Las Palmasista ja viimeinen muistikuva on kaksi päivää aiemmin Salosta..  ::hihsmoke
Yllärilomailua :bounce:
Ro!sks1ista..
Ihan paska läppä. Voi vittu apassi foorumi -.-

Betonishamaani

:lach:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview