News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Miffy

Quote from: maija on Fri 04.07.2008 15:13:09 (UTC+0300)
Mihin vaivaan sitä pilveä pitäis pössytellä? Vitutukseen, vai?

Se on ihan helvetin tehokas kipulääke, ihan huomattavasti parempi kun vaikka opioidipohjaiset paskat jotka eivät edes lievitä kipua. Mulla oli tossa jokunen aika sitten selkälihas tulehtunut yli kahden viikon ajan, ja ainoat toimivat lääkkeet olivat kannabis ja voltaren.
Se kun lässytetään siitä miten lääkäri kyllä tietää mitä lääkettä määrätä ja että itselääkintä on riski ja blaablaa niin sanonpa vaan että tunnen oman kroppani paremmin kuin lääkärit ja tiedän tasan tarkkaan mikä mulla mihinkin vaivaan auttaa. Huonolla tuurilla olisin pahimmillaan saanut johonkin tramadoliin respan :P
We are stardust
We are billion year old carbon

Miffy

We are stardust
We are billion year old carbon

Siqqe

Ja eikös nyt ihan vaan rentoutumiseen  :drag:

Thrash

Odai

Tähän triidiin kannabiksesta kirjoittaneet eivät näköjään ole edes silmäilleet sitä peterin postaamaa keisarilla ei ole vaatteita -sivua...  :kahvi:

maija

Quote from: Miffy on Fri 04.07.2008 16:44:40 (UTC+0300)

Se on ihan helvetin tehokas kipulääke, ihan huomattavasti parempi kun vaikka opioidipohjaiset paskat jotka eivät edes lievitä kipua. Mulla oli tossa jokunen aika sitten selkälihas tulehtunut yli kahden viikon ajan, ja ainoat toimivat lääkkeet olivat kannabis ja voltaren.
Se kun lässytetään siitä miten lääkäri kyllä tietää mitä lääkettä määrätä ja että itselääkintä on riski ja blaablaa niin sanonpa vaan että tunnen oman kroppani paremmin kuin lääkärit ja tiedän tasan tarkkaan mikä mulla mihinkin vaivaan auttaa. Huonolla tuurilla olisin pahimmillaan saanut johonkin tramadoliin respan :P

Diclofenaakki ( siis Voltaren) ei ole huumaava aine ja auttoi silti sua. Mulle on ihan turha vääntää legendaa kivuista ja kannabiksesta, uskon että se tehoaa, koska opiaatitkin tehoaa. Mut just murkkuiän ohittaneet kärsii varsin harvoin kroonisista kovista kivuista. Kyllä ne haluaa vaan päänsä sekaisin.
Toiset ihmiset hakeutuu kummasti kaiken maailman myrkkyjen pariin just sekoilutarkoituksessa. Ja jää koukkuun.
Turha puolustella täällä niiden oikeutusta, jos on niin helvetin heikko pää, ettei kestä todellista maailmaa kuin jonkun marisavun läpi.

peter

Quote from: Odai on Fri 04.07.2008 16:54:14 (UTC+0300)
Tähän triidiin kannabiksesta kirjoittaneet eivät näköjään ole edes silmäilleet sitä peterin postaamaa keisarilla ei ole vaatteita -sivua...  :kahvi:
Hyvä että joku on  ::lsmoke

panza

Elämä ei mee kaikil iha niiku su pumpulimaailmas pitäs mennä. Enpä ny täs eriksee käy selostaa kelle tää o tarkotettu.
(voipiha se sullaki olla vaikeeta, mut oot sit vahvempi ja parempi ihminen.)

Señorita iCola

Quote from: kakojootti on Fri 04.07.2008 01:41:45 (UTC+0300)
Quote from: Jokse on Fri 04.07.2008 01:38:12 (UTC+0300)
Quote from: kakojootti on Fri 04.07.2008 01:34:44 (UTC+0300)
Quote from: jomppa on Fri 04.07.2008 01:32:46 (UTC+0300)
Quote from: L D on Fri 04.07.2008 01:28:13 (UTC+0300)
Quote from: kakojootti on Fri 04.07.2008 01:16:58 (UTC+0300)
pikku pajareis on hyvä tehä duunia. eipä oo paineita ja tekee kaiken rauhallisesti. ei siitä sauhusta niin sekasi mene etteikö pystyis. järki pysyy sentään päässä toisin kuin viinasta. itseasiassa itse teen paljon parempaa jälkee sorvilla kun pystyy keskittyy huolella siihen duuniin.  :psycho: :psycho:
monet rattijuopotkin on sanoneet etteivätkö muka pystyisi ajamaan autolla. Toiset on perille päässeetkin ja toiset on tienviereen jääneet...
kokeiles tulla minun kanssa saman työpaikkaan ja samaan vuoroon sorvaamaan pilvessä, voin luvata sinun lähtevän sieltä alle minutissa joko omilla jaloilla tai "hiukan" avitettuna :angry:

no taidat ollakki niitä perseen nuolija vasikoita jota juuri vihaan. suuret on puheet mut pienet on teot.
Ennen ku itket lisää, kerrohan mulle miksi kannabiksen alaisena saisi mennä töihin kun ei kännissäkään saa?

nii ei sais mut ihmiset menee kuitenkin. en jaksa alkaa teille propagandan nussimille aivoille mitään selittelee. en ees ymmärrä miks tänne kirjauduin. kai siksi että haĺusin nähdä mitä idioottimaista kommenttia tänne  laitetaan huumeista.
kai tän nickin saa pois täältä jotenkin tai sit bannikaa. se on moro vitun juoppohullut!!!
Aika hassuja tyyppejä liikkunut täälläkin, oppinut muutamia sivistyssanoja ja yrittää tulla pätemään vaikkei osaa edes keskustella järkevästi aiheesta  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Thrash

Kohta joku kukkahattutäti tulee ja sulkee koko apachen  :kahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview