News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odai

Quote from: maija on Fri 04.07.2008 18:54:04 (UTC+0300)
Minä en arvostele kenenkään kivunlievitystä. Ittekkin oon sen Voltarenin voimalla käyny töissä sen helvetin monta kertaa.
Enkä väheksy kenenkään kipuja. Tässä puhutaan nyt huumeista ja niiden käytöstä, ei yksittäisen Miffyn kivuista.

Samalla tavalla iso osa vahvoista kipua lievittävistä lääkityksistä on huumaavia.
Ja kyllähän sinä ammattisi puolesta sen ymmärrät että lääkkeet ovat usein myrkkyjä millä ihmisen elimistöä saadaan säädeltyä haluttuun
suuntaan. Miffy meni tuossa höpötyksissään siinä ohi aiheen, että ei enää puhuttu huumausaineesta vaan kipulääkkeestä, ja tämä
on huumausaine -triidi. Vai meinaatko, että annanpas tästä hirveää pahaa ilkeetä huumetta potilaalle ihan että narkki perkele pääsee
pilveen jos on tarve käyttää morfiinia jossain ääritilanteissa.

Olen paska esittämään pointteja ja tapa millä yritän tuoda niitä esille on usein liioteltu, lukekaa rivien välistä.

Atomisaattori

Quote from: daadaa on Fri 04.07.2008 19:06:40 (UTC+0300)
Ja niin kauan kun ei itse ole kokenut hermokipuja, voi sen mutuilun kivunlievyksestä heittää olan yli jorpakkoon, ja uskomukset siitä että Burana800mg on vahvinta mitä maa päällään kantaa  :lach:

Käsi ylös joka oikeasti luulee 800mg Buranaa vahvaksi lääkkeeksi   :lach:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

pupa

Quote from: Liekki on Fri 04.07.2008 19:14:51 (UTC+0300)
Ja niin kauan kun ei itse ole kokenut hermokipuja, voi sen mutuilun kivunlievyksestä heittää olan yli jorpakkoon, ja uskomukset siitä että Burana800mg on vahvinta mitä maa päällään kantaa  :lach:

voi morjes. diapamia ja tramadiinia naamaan ni kivut ja kolotukset lähtee. :jees:

Señorita iCola

Kyllä nelisatanen krapulapäänsäryn pois ajaa  :psycho: Vittuakos sitä vahvempia käyttämään jos mieto riittää.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

pupa

Atomisaattori

Quote from: Odai on Fri 04.07.2008 19:12:29 (UTC+0300)
Minä en arvostele kenenkään kivunlievitystä. Ittekkin oon sen Voltarenin voimalla käyny töissä sen helvetin monta kertaa.
Enkä väheksy kenenkään kipuja. Tässä puhutaan nyt huumeista ja niiden käytöstä, ei yksittäisen Miffyn kivuista.

Samalla tavalla iso osa vahvoista kipua lievittävistä lääkityksistä on huumaavia.
Ja kyllähän sinä ammattisi puolesta sen ymmärrät että lääkkeet ovat usein myrkkyjä millä ihmisen elimistöä saadaan säädeltyä haluttuun
suuntaan. Miffy meni tuossa höpötyksissään siinä ohi aiheen, että ei enää puhuttu huumausaineesta vaan kipulääkkeestä, ja tämä
on huumausaine -triidi. Vai meinaatko, että annanpas tästä hirveää pahaa ilkeetä huumetta potilaalle ihan että narkki perkele pääsee

Olen paska esittämään pointteja ja tapa millä yritän tuoda niitä esille on usein liioteltu, lukekaa rivien välistä.
Kemiallinen aine X
Lääkäri määrää reseptillä -> Lääke
Kadulta ostettuna          -> Laiton huumausaine
:kahvi:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.

maija

Quote from: Odai on Fri 04.07.2008 19:12:29 (UTC+0300)

on huumausaine -triidi. Vai meinaatko, että annanpas tästä hierveää pahaa ilkeetä huumetta potilaalle ihan että narkki perkele pääsee

Olen paska esittämään pointteja, lukekaa rivien välistä.

Kuule en aattele, kivun hoito on pääasia. Mää teen sitä työkseni.
Mutta mää oon myös vuosien varrella hoitanu kaiken maailman pilleririippuvaisia, alkoholisteja ja sekakäyttäjiä. Ja edellämainittujen päihteiden sivutuotteina syntyneitä tiloja. En halua sua mollata, mutta mulla on karvan verran enemmän kokemusta näistä jutuista kuin sulla.

Atomisaattori

Quote from: pupa on Fri 04.07.2008 19:16:11 (UTC+0300)

voi morjes. diapamia ja tramadiinia naamaan ni kivut ja kolotukset lähtee. :jees:
Onhan tuo tujua 800 Burana.. Mutta ei se nyt vielä mikään kovin vahva ole  :jees:
Panacodia ja Sirdaludia  :jees: ei särje selkää..

daadaa

Quote from: pupa on Fri 04.07.2008 19:16:11 (UTC+0300)
tramadiinia naamaan

Voi kyllä :blink: ja sit perään  :drunk: , saa perjantairentoutuksen käyntiin työviikon jälkeen.

Quote from: Liekki on Fri 04.07.2008 19:19:33 (UTC+0300)
Panacodia ja Sirdaludia  :jees: ei särje selkää..

Panacod turhaa ja sirdalud vasta turhaa onkin, noin niin kun kivunlievityksessä. Toki Panacodeilla saa maksan rikki, samoten 800mg buranoilla mitä eräänkin respan mukaan (minun) pitäisi syödä päivässä vaatimattomat 4800mg.
Mutta turhahan on turhaa, jos oikeitakin HUUMAAVIAlääkkeitä on olemassa millä kivut saa pois, esim se Kannabis  :psycho:

Atomisaattori

Quote from: pupa on Fri 04.07.2008 19:17:14 (UTC+0300)
tosiaan pysytääm topicissa.. ne huumeet..  :think:
onhan tässä jo toista kymmentä sivua asiaa.. Harva triidi täällä pysyy näin kauan ilman OT:ta   :tooth:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview