News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Jääkiekon SM-Liiga 2008-2009

Started by sahku, Sun 17.08.2008 19:27:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mille porukalle mestaruus?

Kärpät
6 (26.1%)
Blues
1 (4.3%)
Jokerit
1 (4.3%)
Tappara
1 (4.3%)
JYP
1 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
HIFK
1 (4.3%)
Ilves
1 (4.3%)
Lukko
0 (0%)
TPS
4 (17.4%)
Saipa
2 (8.7%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
4 (17.4%)
Ässät
1 (4.3%)

Total Members Voted: 22

Voting closed: Thu 11.09.2008 19:27:19 (UTC+0300)

Thrash

Tepsiä kannatan mutta Kärpät on toinen suosikki. Ne on tienannu mulle helvetisti rahaa :psycho:

Jarre

Mä kannatan kyllä espoota, olin silloin ku kiekko-espoo pääs liigaan ammattikoulussa ja saatiin sitä kautta ilmasia lippuja sinne vanhaan halliin, missä oli mieletön fiilis, musta tuli sellanen puol-fani...en oo mikään henkeen ja vereen lätkän kattoja, kuhan seuraan pleijerit ja tilannetta runkosarjassa tuloksien mukaan....

En kyllä vihaa mitään joukkuetta...ihan sama....oon reissannu ja tutustunu niin laajasti ympär suomea, että ei tuo paikkakunta oo mulle ollu pitkään aikaan mikään iso juttu  ::nsmoke
Carpe Natem

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Mr.Lagavulin

Quote from: D-ude on Sun 05.04.2009 08:18:06 (UTC+0300)
Tämä asia kuohuttaa tunteita  :old:

Urheilu ja jääkaapin viimeinen kalja on niitä ainoita asioita, jotka saa miehen tunteet heräämään  :hahaa:

Jarrea laintakseni olen myös itse kierrellyt tätä maata ristiin ja rastiin, eikä tämä helsinki/pks nyt maisemiltaan pärjää monelle paikalle.
En vihaa mitään muita kaupunkeja, mutta en olisi kuitenkaan täältä kovin innokkaasti muualle muuttamassa.

Jaksan myös monesti ihmetellä tätä vihaa pääkaunkiseutua kohtaan.Kuitenkin ihmiset muuttavat innolla tänne töiden perässä yms.
Sitähän olisi hyvä jäädä sitten sinne omalle paikkakunnalle, jos tää mesta jotenkin ahistaa ja saa näppyjä pyllyyn.

Jotta keskustelu ei vielä siirtyisi ihan kesälomamatkailuun, niin enemmän olen itse huolissani nykyisen sm-liigan tasosta ja sen tulevaisuudesta.
Katselin tossa noita kärpät-blues sarjan otteluita ja kyllä se Matikainen aika velho on valmentamaan, kun tosta kädettömien laumasta saa
punnerrettua vuodesta toiseen joukkueen mitalipeleihin.

Itselle ei myös mene jakeluun, kun monen joukkueen fanit ovat onnellisia pelaajien palattua takaisin nopean nhl/ahl visiitin jälkeen.
Itse toivoisin todellakin suomalaisten pelaajien menestyvän rapakon takana, koska sillä tavalla saadaan maajoukkue pärjäämään.

Ilman S.Kapasta,J.Immosta.J.Viuhkolaa.V.Niemistä.T.Pihlmania tässä kaudessa olisi ollut 80% vähemmän seurattavaa.
Surullisinta tässäkin on mielestäni se, että liigamme lepää näiden kaverien tasossa.Vain Sami Kapanen omaa pelaajana kunnolla meriittejä.

Tulevaisuuskaan meidän liigan osalta ei näytä liian ruusuisalta, koska kaikissa muissa isoissa liigoissa lyödään enemmän taaleria tiskiin.
Toisaalta kun liigamme taso putoaa entisestään, alkaa monet vanhat nhl/ahl ruunat näyttämään hyvältä liigassamme, joten nyt vain kaikki seurat scouttaamaan 32-40v pelaajia.

Itse finaaleissa soisin jypin vievän kannun hienon kauden jälkeen.TPS sarjassa ihmettelin jypin koneen yskimistä, mutta ilmeisesti tepsi vaan pelasi todella hyvää kiekkoa.Nyt tuntuisi jypin taas löytäneen pelinsä, muttä on kärpätkin parantaneet pelaamistaan, kun sika juoksuaan.Toivon hyvää ja tasaista sarjaa jonka soisin päättyvän jypin juhliin.

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

D-ude

Herrasiunaa. Asiantuntevaa analyysiä Apachella  :shock:

Tuo urheiluosio on samaa mieltä, mutta pääkaupunkiseudun joukkueet eivät koskaan saa minun sydäntäni. Poika asuu pohjoisessa Raksilan temppelissä ja muualla se käy vain päivähoidossa  :nykytaide:

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Mr.Lagavulin

Quote from: D-ude on Sun 05.04.2009 09:57:24 (UTC+0300)
Herrasiunaa. Asiantuntevaa analyysiä Apachella  :shock:

Tuo urheiluosio on samaa mieltä, mutta pääkaupunkiseudun joukkueet eivät koskaan saa minun sydäntäni. Poika asuu pohjoisessa Raksilan temppelissä ja muualla se käy vain päivähoidossa  :nykytaide:

Tässä piilee kannustamisen ja urheilun hienous, jokaisella on oma mielipide  :friends:

Mitä enemmän käymme katsomassa sm-liigaa, sitä enemmän on rahaa kehittää suomalaista kiekkoa ja juniorityötä.
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

D-ude

Nuorisotyöstä kaikki lähtee. On koko lajin etu, että sitä pelataan mahdollisimman laajalla alueella Suomessa. Sitä kautta uusi junnuja saadaan mukaan ja se jos mikä tuottaa hedelmää pitkällä tähtäimellä  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview