News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Jääkiekon SM-Liiga 2008-2009

Started by sahku, Sun 17.08.2008 19:27:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mille porukalle mestaruus?

Kärpät
6 (26.1%)
Blues
1 (4.3%)
Jokerit
1 (4.3%)
Tappara
1 (4.3%)
JYP
1 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
HIFK
1 (4.3%)
Ilves
1 (4.3%)
Lukko
0 (0%)
TPS
4 (17.4%)
Saipa
2 (8.7%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
4 (17.4%)
Ässät
1 (4.3%)

Total Members Voted: 22

Voting closed: Thu 11.09.2008 19:27:19 (UTC+0300)

Mr.Lagavulin

Quote from: Liekki on Sun 05.04.2009 10:06:29 (UTC+0300)
mitä vikaa turvakengissä ??  ::osmoke

Turvakegissä itsessään ei ole mitään vikaa, mutta liian monesti olen törmännyt henkilöön jonka ÄÖ on alle 60 ja henkilö
käyttää kenkiä myös työpäivän jälkeen.Olen itse duunari ja käytän sieviläisiä vain töissä en vapaa-ajalla.

Turvakenkiä saa mun puolesta kyllä käyttää missä haluaa, mutta nämä henkilöt jotka käyttävät ja joihin olen itse törmänny, ovat todellisia
juntteja vaikka ovat ikänsä helsinginssä asuneet.Mutta tämä juttu juontaa juurensa ihan omasta tuttavapiiristäni.
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Señorita iCola

Quote from: D-ude on Sun 05.04.2009 10:19:27 (UTC+0300)
Nuorisotyöstä kaikki lähtee. On koko lajin etu, että sitä pelataan mahdollisimman laajalla alueella Suomessa. Sitä kautta uusi junnuja saadaan mukaan ja se jos mikä tuottaa hedelmää pitkällä tähtäimellä  :jepso:
Nuorisotyössä vaan pitäisi enemmän panostaa taitavien yksilöitten tarpeisiin, nykyään kun se on sitä kaikki pelaa ja alistetaan taitavatkin juniorit samaan pelityyliin niin ei tule kunnon maalinsylkijöitä niinkuin muualta  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Mr.Lagavulin

Quote from: Icola on Sun 05.04.2009 10:22:53 (UTC+0300)
Quote from: D-ude on Sun 05.04.2009 10:19:27 (UTC+0300)
Nuorisotyöstä kaikki lähtee. On koko lajin etu, että sitä pelataan mahdollisimman laajalla alueella Suomessa. Sitä kautta uusi junnuja saadaan mukaan ja se jos mikä tuottaa hedelmää pitkällä tähtäimellä  :jepso:
Nuorisotyössä vaan pitäisi enemmän panostaa taitavien yksilöitten tarpeisiin, nykyään kun se on sitä kaikki pelaa ja alistetaan taitavatkin juniorit samaan pelityyliin niin ei tule kunnon maalinsylkijöitä niinkuin muualta  :jees:

Itse pelasin jääkiekkoa junnuna 9v ja Ossi Väänänen on meidän ikäluokasta ainut joka on pelannu vähän enemmän nhl-kiekkoa
Liigassa sitten viilettävät Matias Loppi,Sami Ryhänen mestiksessä muutama jamppa, mutta muuten on melko hiljaista.

Suomen ongelma on selkeästi materiaalin puute, mutta myös juniorityö on monesti hitusen heikkoa.Ei osata kehittää oikesti lahjakkaita pelaajia
ja pelkästään liika juokseminen/punttaaminen tekee puukätisiä Jani Ritoja.Sitten kun suomessa vielä keksittiin, että pärjätään taidollisesti parempia joukkueita vastaan kliffasti 4-kentän puolustus systeemillä, oli soppa valmis.Kuvaa hyvin jos ei vieläkään ole yhtään Selänteen korvaajaa löydetty.

Luojan kiitos meillä on kuitenkin Mikko Koivu,Tuomo Ruutu,Valtteri Filppula,Ville Leino,Joni Pitkänen ja monta hyvää veskaria tonne tulevaisuuden maajoukkue peleihin.
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Señorita iCola

Onhan noita perus keskikastin pelaajia ja hyviä maalivahteja paljon, mutta puuttuu pari kolme kunnon maalitykkiä, niistä nuo mm-kisojen pelitkin jää aina kiinni kun ei saada aikaan riittävää määrää maaleja  :jees: Puolustuspelaaminen on tylsää ja pidemmän päälle ei tuo tuloksia.

Mr.Lagavulin

Quote from: Icola on Sun 05.04.2009 10:34:36 (UTC+0300)
Onhan noita perus keskikastin pelaajia ja hyviä maalivahteja paljon, mutta puuttuu pari kolme kunnon maalitykkiä, niistä nuo mm-kisojen pelitkin jää aina kiinni kun ei saada aikaan riittävää määrää maaleja  :jees: Puolustuspelaaminen on tylsää ja pidemmän päälle ei tuo tuloksia.

Mainitsemani pelaajat eivät ole mitään supertähtiä, mutta edustavat onneksemme edes hitusen perustasoa parempia pelaajia, jotka voivat voittaa kuitenkin yksittäisiä pelejä.Joukkue joka on täynnä Ville Niemisiä,Antti Laaksosia,Esa Pirneksiä ei voi kyllä ikinä voittaa mitään suurta.
Nämä pelaajat ovat tärkeitä omassa roolissaan, mutta joukkue ei vaan voi olla täynnä 3-4 kentän miehiä.

Atomisaattori

Quote from: Mr.Lagavulin on Sun 05.04.2009 10:20:37 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Sun 05.04.2009 10:06:29 (UTC+0300)
mitä vikaa turvakengissä ??  ::osmoke

Turvakegissä itsessään ei ole mitään vikaa, mutta liian monesti olen törmännyt henkilöön jonka ÄÖ on alle 60 ja henkilö
käyttää kenkiä myös työpäivän jälkeen.Olen itse duunari ja käytän sieviläisiä vain töissä en vapaa-ajalla.

Turvakenkiä saa mun puolesta kyllä käyttää missä haluaa, mutta nämä henkilöt jotka käyttävät ja joihin olen itse törmänny, ovat todellisia
juntteja vaikka ovat ikänsä helsinginssä asuneet.Mutta tämä juttu juontaa juurensa ihan omasta tuttavapiiristäni.
mulla on sentään Jalakset kotikäytössä  :nykytaide: Eikä niistä erota onko ne turvakengät, jollei tiedä sitä  :jees:
Ei oikein osaa muilla enää kävelläkään, kun töissäkin niitä käyttää..

Quote from: Burz on Sun 05.04.2009 10:11:54 (UTC+0300)
Hiostavat ikävästi :jees:
Riippuu kenkästä  :jepso:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Fuckya

Señorita iCola

Quote from: Mr.Lagavulin on Sun 05.04.2009 12:16:55 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Sun 05.04.2009 10:34:36 (UTC+0300)

Mainitsemani pelaajat eivät ole mitään supertähtiä, mutta edustavat onneksemme edes hitusen perustasoa parempia pelaajia, jotka voivat voittaa kuitenkin yksittäisiä pelejä.Joukkue joka on täynnä Ville Niemisiä,Antti Laaksosia,Esa Pirneksiä ei voi kyllä ikinä voittaa mitään suurta.
Nämä pelaajat ovat tärkeitä omassa roolissaan, mutta joukkue ei vaan voi olla täynnä 3-4 kentän miehiä.
Joo, jännä kun jossain mm-kisoissa aina kontataan jotain vähän heikompitasoista joukkuetta vastaan, sitten selitetään kun "on niin vaikea pelata pelkästään puolustavaa joukkuetta vastaan..." vaikka itse pelataan sitä samaa peliä  :psycho: Sitten seuraavassa matsissa kun sitä samaa joukkuetta vastaan luistelee joku vähänkin taitavampi joukkue niin johan hakkaa sen sata nolla. Katsotaan vaan niin näitten kisojen alussa on ihan niitä samoja "vaikeita" pelejä paskoja maita vastaan kun voitetaan ehkä yhdellä maalilla.

Thrash

Jyp pelasi niin hienon kauden että olisi kyllä oikein jos se voittaisi. Kärpät on voittanu ihan tarpeeksi. Varsinkaan kun tällä kaudella en lyönyt vetoa ::hihsmoke

Jarre

Jyp jyp jypeti jyp  :jippii:

Saas nähä että olinko oikeassa tuossa veikkauksessani...mie meinaan veikkasin jo silloin että jyppi voittaa mestaruuden  ::hihsmoke
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview