V6 moottori

Started by peter, Thu 25.09.2008 18:23:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jem

Quote from: Tuomari on Sat 22.08.2009 17:52:52 (UTC+0300)
Fiiatista puheenollen. Mulle tarjottiin aikanaan ilmatteeks 127 fiudea. Sanoin mielummin vaikka käveleväni   ::hihsmoke Ainoa positiivinen asia tuossa autossa on, ettei renkaita vaihtaessa tarvi tunkkia  :drag:
mulla oli aikoinaan tollanen, puolet ajasta sai kävellä.  :kahvi:

Betonishamaani

Quote from: jem on Sat 22.08.2009 19:53:00 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Sat 22.08.2009 17:52:52 (UTC+0300)
Fiiatista puheenollen. Mulle tarjottiin aikanaan ilmatteeks 127 fiudea. Sanoin mielummin vaikka käveleväni   ::hihsmoke Ainoa positiivinen asia tuossa autossa on, ettei renkaita vaihtaessa tarvi tunkkia  :drag:
mulla oli aikoinaan tollanen, puolet ajasta sai kävellä.  :kahvi:
:lach:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

koppis

127 tai 133 fiuden vooisin huoliakkin mutta muita en halua koskea pitkällä tikullakaan :drag:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

PajakkiVasseli.com

Turbo-Uno oli hauska kokemus.Siihen ne hyvät puolet jäikin  :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Örtzi

Mä olin aika skeptinen kun tuo Stilo ostettiin, mutta ihan hyvin on pelannut. Kaasupolkimessa oli joku nippeli kulunut tuossa pari vuotta sitten, takuussa laittoivat. Muuten ei kun bensaa tankkiin ja ajaa vaan.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

peter

3. puola vaihdettu  :jees:

Spoiler
Muistiinpanoja itselleni  :psp:
[close]

IsoPahaJolppi

Quote from: peter on Tue 25.08.2009 18:05:05 (UTC+0300)

:jippii: Laatulaite....

Pomo kertoi töissä kun jollain tutulla on uudenkarhea audi can-väylä-johdotuksilla  :drool:
Aivan kaikki asetukset pitää naputella kompuutterilla erikseen, kun joku härö oli päässyt kiinni keskustietokojeeseen.
Esim. sivupeileissä olevat ledivilkut oli pimentyneet, niin ensin piti koneeseen asettaa tieto, että peileissä on vilkut, sitten määrittää että ne on ledivilkut, ja sitten vielä erikseen molemmat puolet yhdistää siihen vilkkurytmiin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

peter

Quote from: IsoPahaJolppi on Tue 25.08.2009 20:32:31 (UTC+0300)
Quote from: peter on Tue 25.08.2009 18:05:05 (UTC+0300)

:jippii: Laatulaite....

Siis ensimmäinen 3.sylinteriin. Nyt ois 5 puolaa vaihdettu. Odotellaan milloin viimeinen poksahtaa.  :bounce:

IsoPahaJolppi

:think: Ei vissiin kannattais tilata jotain tukkupakkausta niitä puolia odottamaan seuraavaa vaihtoa...

Aloita vaikka nyt aluksi siitä, että jos 20-jalan kontillisen niitä tilaisit siihen pihalle valmiiksi, niin ehtis vaikka pari myydäkkin, ennekuin loppuu käsiin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Mulla olis ne kontit, muttei puolia syövää autoa :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview