Postaan supistellessani...

Started by GILlian, Fri 26.09.2008 13:49:52 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Sen verran osoittaisin tyylitajua, ettei siinä kommarinpunaisessa miesten t-paidassa olisi Che Quevaraa vaan jotakin muuta ihan hemmetisti kantaa ottavaa. Ja tatuoinnit olisivat leveät mustat, katketen ulkoreunalta sen verran, että keskelle saadaan jokin merkki, jonka merkitys ei aukea  :jepso:

Hitto minä olisin hyvännäköinen ja panisin _kaikkia_  :drool:

nyyyps

Voitais ihan kilpailla ja leuhkia kuinka kaikkea oltaan pantu. :drool:

Motokrossi olis mukavaa ku sais ajaa eikä olis tämmönen persjalkanen joka ei yllä kunnon krossipyörän selekään. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ja kommentoitaisiin kaikista naisista ensisijaisesti pantavuutta, laitettaisiin julkkispuolelle  :drool: ja "panisin" ja jäätäisiin tuijottamaan, kun nähtäisiin tissit. Ja hakattaisiin toista selkään, kun se on saanut männä yönä pillua ja kehuttaisiin toinen sonniksi ja sitten koetettaisiin panna paremmaksi  :bounce:

nyyyps

Ja vihtu, pantais samaa muijaa ja heiteltäis ylävitosia siinä ku pannaan ja otettas se videolle että saatas elvistellä miten kovia me olemma panemaan. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Hirmu väärä mielikuva teille on naisena muodostunut siitä miten helposti pääsee panemaan  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

No näin juuri  ::hihsmoke Kylän kovaäänisimmät panomiehet, leuka korkealla ja leveä askellus

nyyyps

Naisena olen kyllä huomannu, että kickeliä saa aina, ja sitä on tarjolla vaikka ei olis kysyntää, että panijoissa se vika on jos eivät pane. :psp:

Quote from: Lady iCola on Sat 21.01.2012 12:38:48 (UTC+0200)
Hirmu väärä mielikuva teille on naisena muodostunut siitä miten helposti pääsee panemaan  :psp:
Eikös se käykään sitten ihan käden käänteessä  :umn:

Mikäs se Henry Laasasen käyttämä termi on, Korkeamman Tason Mies. Sellaisiahan me tietysti olisimme ja lisäksi röyhkeitä  :jepso:

The Änes

Quote from: Kylkiluu on Sat 21.01.2012 11:56:35 (UTC+0200)
Hetken jouduin miettimään tuota ilmausta "toistuva keskari", otaksun kuitenkin ymmärtäneeni oikein  :think:
Sinä mietit sitä, kyllä mua ihmetytti enemmän tämä "Työkaverin kans pallia tyhjentäessä" :pupu:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quote from: Perse-Burz on Sat 21.01.2012 12:55:13 (UTC+0200)
Quote from: Kylkiluu on Sat 21.01.2012 11:56:35 (UTC+0200)
Hetken jouduin miettimään tuota ilmausta "toistuva keskari", otaksun kuitenkin ymmärtäneeni oikein  :think:
Sinä mietit sitä, kyllä mua ihmetytti enemmän tämä "Työkaverin kans pallia tyhjentäessä" :pupu:
Mietin minä sitäkin kyllä tovin  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview