Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Tähän vielä semmoinen kommentti että noissa daunsaisatuissa myllyissä myös laatikko rasittuu erillailla. En osaa sanoa että enemmän tai vähemmän mut erillailla... :jees:

Fordeista mäkin tykkään, mut itselle en töitten takia ikinä ostais pienellä koneella olevaa autoa....työajot on sen 50-60 % ajoista ja aina takaluukku täynnä ni tarttee ison koneen vääntöä ja väännön sitkeyttä mukavaan liikkumiseen.... :jees:

Jos meillä olis kakkosauto ni se vois olla litranen fiesta tai mikä nyt tahansa on se pienikoneisin nykyään....
Carpe Natem

KH

Minäki oon Suden kanssa sitä mieltä että Fordin pikkulohkot on niitä pieniä ja kestäviä, kuitenki suht tehokkaira moottoreita ::hihsmoke

Oikeesti en tiiä niistä mitään, mutta asiaa varmasti täällä puhutaan. Ei hyvä jos uus auto porsii alle 100tkm, ihan naurettavan vähän kilsoja :jees:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

paavo


nyyyps

Kakkoskoppasia fiestoja litrasella pannulla kulkee vielä tänäki päivänä, ei ne aikanaankaan surkeita ollu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Quote from: paavo on Sat 22.10.2016 21:20:34 (UTC+0300)
-70 luvulla oli ihme jos moottori kesti satkuun asti. :jees:
Nyt varovasti, joku saattaisi lukea tuon niin ettei ennen ollutkaan kaikki paremmin.. ::osmoke

Señorita iCola

Quote from: nyyyps on Fri 21.10.2016 18:10:25 (UTC+0300)
Eihän niitä kauaa ole vielä ehtiny vissiin olla. :blink:
Alkoihan volkkaritkin tsinsä ja dsgnsä kanssa leviämään jo parin vuoden iässä jos ei aiemmin.

Quote from: KH on Sat 22.10.2016 12:45:22 (UTC+0300)
Minäki oon Suden kanssa sitä mieltä että Fordin pikkulohkot on niitä pieniä ja kestäviä, kuitenki suht tehokkaira moottoreita ::hihsmoke

Oikeesti en tiiä niistä mitään, mutta asiaa varmasti täällä puhutaan. Ei hyvä jos uus auto porsii alle 100tkm, ihan naurettavan vähän kilsoja :jees:
Foordeissa on usein sama vanha peruslohko jonka päälle on pienillä muutoksilla rakenneltu uutta. Miullakin mikä Zetecci oli Focuksessa nii on ollut pohjimmiltaan sama jo 80-90 luvun taitteen escorteista lähtien ja sitä käytetään nykyäänkin, ei oo lastentauteja.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Señorita iCola

Quote from: paavo on Sat 22.10.2016 21:20:34 (UTC+0300)
-70 luvulla oli ihme jos moottori kesti satkuun asti. :jees:
Koulussa tästä sanoivat, että öljyjen parantuminen on vaikuttanut huimasti asiaan. Raaka mineraaliöljy ei ihan samaa kestävyyttä tarjonnut kuin synteettinen  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jta

Mineraaliöljy -30 pakkasessa.  :drool: Moottori alkaa saamaan voitelua vasta puolen tunnin käyttämisen jälkeen jos on yleensä saatu käyntiin ellei sitten ole laskettu öljyjä koneesta pihalle niiden ollessa lämpimät ja viety sisälle yöksi.  ::hihsmoke

Señorita iCola

Ois se ihan hauska testi johonkin ecoturbohybridiin ladata mineraaliöljyt sisään ja kattoa sanoisko kevväämmällä tai ajaisiko sataa tonnia pidemmälle  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview