News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Mistä löytyisi???

Started by Jarre, Tue 18.11.2008 18:18:21 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Oon yrittänny jo paljonki ettiä, mutta en oo löytänny, joten jos joku löytää Suomesta nii tuhat internettiä hänelle

Eli tarpeena ois laite joka toimisi kuten presentaatio kaukosäätimet seuraavilla vaatimuksilla:
-Ohjelmoitavat nappulat...tämä on pakko
-Helppokäyttöinen
-Tarpeeksi suuri/suuret näppäimet, eli yksikin riittää
-BT...tämä on pakko
-Hinta alle 100€

Kiitos kaunis jokaiselle joka uhraa ajatuksenkin tälle tarpeelle, ja kuten luvattua tuhat internettiä sille joka löytää laitteen  :bonjour:
Carpe Natem

kenny

BT:llä meinaat bluetooth tukea?   :think:

Ainakin Logitech olisi yksi vaihtoehto ja käytettynä voisi saada alle satasella   :think:

Jarre

Quote from: kenny on Tue 18.11.2008 19:35:03 (UTC+0200)

Ainakin Logitech olisi yksi vaihtoehto ja käytettynä voisi saada alle satasella   :think:
Logitechin uudessa ei oo ohjelmoitavia nappuloita....uusi pitää olla ku töihin ajattelin ittelle ostaa  ::nsmoke
Carpe Natem

kenny

Quote from: --Jarre-- on Tue 18.11.2008 19:40:12 (UTC+0200)

Logitechin uudessa ei oo ohjelmoitavia nappuloita....uusi pitää olla ku töihin ajattelin ittelle ostaa  ::nsmoke

:think:  Aika outoa, ettei muka ole....
Onhan noissa aikas laajat makrot, millä pystyy kapulan säätämään omien tarpeiden mukaan  :jees:  Ainakin itse olen siinä onnistunut.

Minkälaista toimintoa sillä sitten pitäisi ohjata ja minkälaista signaalia?   ::osmoke

Jarre

Quote from: kenny on Tue 18.11.2008 19:45:24 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Tue 18.11.2008 19:40:12 (UTC+0200)

:think:  Aika outoa, ettei muka ole....
Onhan noissa aikas laajat makrot, millä pystyy kapulan säätämään omien tarpeiden mukaan  :jees:  Ainakin itse olen siinä onnistunut.

Minkälaista toimintoa sillä sitten pitäisi ohjata ja minkälaista signaalia?   ::osmoke
Silä pitäisi ns painaa  joko enteriä tai F10:ä....meillä ku dataloggeri kytketään tietokoneenseen ja aletaan säätämään ni sitä joutuu usein istumaan kaukana joten toi langaton helpottaisi...ei tarttis kävellä edestakas, se piuhaki on aika huono, sellanen mulla nyt on...siis sellanen piuhallinen  ::nsmoke
Carpe Natem

kenny

Jarre

Ei viittis läppärin mukana kärrätä tuota kamaa hirmusesti, sitä ku on muutenki sen verran joskus mukana että farkku focuksen kuljetuskyky joutuu koetukselle, ois vaan niin kätevä sellanen pikkunen kädessä pidettävä laite...no mää jatkan kyllä ettimistä, lähettelen sähköposteja toimittajille ja niin edelleen, tää päivä meni jo toisessa hankinnassa ja tohon vois laittaa huomisen.... ::nsmoke
Carpe Natem

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Toi dinovo ois muuten ihan ookoo, mut menee budjetin yläpuolelle sen verran että epäilen että suostuuko taloushiiri siihen  :think:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview