News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Lady iColan kehonrakennuspalsta.

Started by Pokerface, Fri 21.11.2008 22:10:45 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo

Kastori

paavo

Sceme

Arvon Schwarzenegger.

Miten saa vatsalihakset selvästi näkyviin? Onko se ylipäätään mahollista luonnostaan laihalle ihmiselle, eli pitääkö mun ruveta syömää enemmän kovan treenauksen sijaan? (oikeeta ruokaa tietty) Nyt salilla oon tehny vatsoi aina ku käyn siel 4x 20-30 sarjoja 40kg painoilla ton näkösessä laitteessa. Tuntuu vaa, et voima kasvaa, lihakset ei.. 50kg on maksimi mitä tohon saa ja ku se tulee täytee ni ei auta ku pidentää sarjoja..

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Señorita iCola

Quote from: paavo on Wed 24.11.2010 22:09:38 (UTC+0200)
Nyt sulla on oma hymiö  :icola:
Tuo vaan aika iloisen näköisesti pitää tuota tankoa pään päällä...  :psp:

Quote from: Sceme on Wed 24.11.2010 22:45:13 (UTC+0200)

Miten saa vatsalihakset selvästi näkyviin? Onko se ylipäätään mahollista luonnostaan laihalle ihmiselle, eli pitääkö mun ruveta syömää enemmän kovan treenauksen sijaan? (oikeeta ruokaa tietty) Nyt salilla oon tehny vatsoi aina ku käyn siel 4x 20-30 sarjoja 40kg painoilla ton näkösessä laitteessa.
Kyllähän se luonnostaan laihalta helpommin onnistuu kuin tämmöiseltä jolla rasvaa on hieman siinä lihasten päällä tuossa kohtaa...  :psp:
Aika yksipuolinenhan tuo liike on jos pelkästään tuolla laitteella tekee, kannattaa myös tehdä perinteisemmällä penkillä tai ilman selältään käsin, unohtamatta vinoja vatsalihaksiakaan, esim sivutaivutukset seisaaltaan käsipainoa tai alataljaa käyttäen on aika yhviä siihen...Tai jos on mahdollista tehdä kiertäviä liikkeitä. Alavatsoille jalkojen nostoa ja semmosta. Jos tuntuu ettei aika riitä monipuoliseen tekoon nii teet aina vaikka oman päivänsä keskivartalolle.
Syömistähän ei toina unohtaa jos lihasta haluaa, mutta eiköhän ne sieltä ala näkyä kun monipuolistat tuota vatsojen tekoa  :jepso:
Hankala neuvoa kun ei tuota sixpäkkiä tuu silleen näkyvyyden takia tehtyä itse  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Löylyttäjä

Lihasta pitää olla jonkun verran muuallakin kuin vatsoissa että nahka on tarpeeksi "kireällä" ja sitten vaan dieetillä rasvat niin alas että ne palat näkyy :jees:
Vatsalihasten ei tarvitse olla kovin isot että ne näkyy, ei kannata olla huolissaan ja yrittää vatsoihin saada hirveesti massaa jos ei täyspäiväseksi bodariksi ala. Liian isot vatsalihakset on IMO aika rumat. Monipuolista keskivartalon voimatreeniä ja edelleenkin, pois laitteista! Icola listasi jo aika liudan hyviä liikkeitä :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview