News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Postaa kun naitattaa Vol. 2

Started by Lexa, Sat 07.02.2009 12:28:52 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Vittu että mulla tuli mieleen hassuna vitsinä kävästä kaupasta ostamassa purtsille sukkahousut...jatkoin ajattelua että enhän mä tiedä kokoa ni kysyin siltä myyjältä että minkä kokoset ja antaisin purtsin kuvauksen....  :psylach:
Carpe Natem

[:]Kylkiluu[:]

Minä jos kävisin ostamassa sille sukkahousuja, levittelisin luultavasti käsiäni ja mallailisin myyjälle, että näin leveä ja näin pitkä ja tämmönen ja  :bounce:

The Änes

Quote from: Kylkiluu on Fri 03.02.2012 21:43:22 (UTC+0200)
Minä jos kävisin ostamassa sille sukkahousuja, levittelisin luultavasti käsiäni ja mallailisin myyjälle, että näin leveä ja näin pitkä ja tämmönen ja  :bounce:
Koskissa on yks liike jossa ei ihmeteltäis yhtään jos menisit kuvailemaan :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

hvl

No emmä ny tiijä naitattaisko niin kummosesti (1 x lokakuussa, 0 x marraskuussa, 1 x joulukuussa, 0 x tammikuussa, 0 x helmikuussa toistaseks...).
Sen vaan sanon että se Sultanin 12-pac on ylimitotettu parisuhteen tarpeisiin kun jää niitä ylivuotisia nuijapäärysiä pyörimään nurkkiin   :kahvi:

Quote from: Perse-Burz on Fri 03.02.2012 21:44:39 (UTC+0200)
Koskissa on yks liike jossa ei ihmeteltäis yhtään jos menisit kuvailemaan :psycho:
Jaa mikä  :bounce:

Susey

Quote from: hvl on Fri 03.02.2012 21:44:47 (UTC+0200)
No emmä ny tiijä naitattaisko niin kummosesti (1 x lokakuussa, 0 x marraskuussa, 1 x joulukuussa, 0 x tammikuussa, 0 x helmikuussa toistaseks...).
Sen vaan sanon että se Sultanin 12-pac on ylimitotettu parisuhteen tarpeisiin kun jää niitä ylivuotisia nuijapäärysiä pyörimään nurkkiin   :kahvi:
Kato, jollain muullakin käyttöongelmia :psp:

The Änes

Quote from: Kylkiluu on Fri 03.02.2012 21:52:43 (UTC+0200)
Quote from: Perse-Burz on Fri 03.02.2012 21:44:39 (UTC+0200)
Jaa mikä  :bounce:
Ihan alusvaateliike :jepso:
Ei kuulemma ole mitään omituista, että sieltä hakee ihan miehetkin avoimesti alusvaatteita ja sukkahousuja :psycho:

Entinen työkaveri haki häihinsä sieltä sukkahousut itelleen ::hihsmoke

hvl

Quote from: Susi on Fri 03.02.2012 21:53:26 (UTC+0200)
Quote from: hvl on Fri 03.02.2012 21:44:47 (UTC+0200)
Kato, jollain muullakin käyttöongelmia :psp:

Paneminen on ylimainostettua markkinamiesten höpinää.  :runki:

The Änes

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview