Ei niin herkkää lyriikkaa

Started by nahkaparturi, Tue 24.02.2009 00:50:58 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Minä otan tässä pari lasia paskaa valkkaria ja olen valmis keskusteluun taiteen syvimmästä olemuksesta  :jepso:

GILlian

Minen ymmärrä taiteesta tuon taivaallista...mää vaan kirjotan ja jos kelpaa minul, se riittää.

nyyyps

Quote from: Gillian on Thu 23.09.2010 19:51:57 (UTC+0300)
Minen ymmärrä taiteesta tuon taivaallista...mää vaan kirjotan ja jos kelpaa minul, se riittää.
Siksipä ne, jotka kirjottaa sata sivua "jäkä jäkä jäkä jäkä" tai vastaavaa ja esittelee sen sitten taiteena ja nostelee helvetinmoiset apurahat, on perseestä, ku se ei oikeasti tarkota mitään. Sie peilailet omia oloja ja ajatuksia, ne on enempi jotaki. Jotenki runoon kuuluu minun mielestä joko helkatin taitava kielellä leikkiminen tai sitten se, että tuntemuksia ja näitä tämmösiä tulee kunnolla läpi. Eikä se, että baskeripäinen yliopistossa opintolainan kerryttäny trikoopöksymies kirjottelee Kodin Kuvalehden sivulle "sperma" ja pitää sitä taiteena.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quote from: omglolnoob on Thu 23.09.2010 19:56:25 (UTC+0300)
Quote from: Gillian on Thu 23.09.2010 19:51:57 (UTC+0300)
Siksipä ne, jotka kirjottaa sata sivua "jäkä jäkä jäkä jäkä" tai vastaavaa ja esittelee sen sitten taiteena ja nostelee helvetinmoiset apurahat, on perseestä, ku se ei oikeasti tarkota mitään. Sie peilailet omia oloja ja ajatuksia, ne on enempi jotaki. Jotenki runoon kuuluu minun mielestä joko helkatin taitava kielellä leikkiminen tai sitten se, että tuntemuksia ja näitä tämmösiä tulee kunnolla läpi. Eikä se, että baskeripäinen yliopistossa opintolainan kerryttäny trikoopöksymies kirjottelee Kodin Kuvalehden sivulle "sperma" ja pitää sitä taiteena.
Tai tappaa kissan, runkkaa kalmon päälle ja videoi tapahtuman  :jees:

nyyyps

Minunkaan töherryksistä, niitäki mitä olen ihan seinälle asti tehny, ainuttakaan en ole mitenkään minään helkatin taiteena pitäny. Ne on vain kuvia, jotkut on sattunu miellyttämään silmää. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quote from: vaari on Thu 23.09.2010 20:20:41 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Thu 23.09.2010 20:03:06 (UTC+0300)
Minunkaan töherryksistä, niitäki mitä olen ihan seinälle asti tehny, ainuttakaan en ole mitenkään minään helkatin taiteena pitäny.
Ne on vain kuvia, jotkut on sattunu miellyttämään silmää. :jepso:
Eikös todellinen taide ole sitä, että taitava on tehnyt  jotakin taitoansa käyttäen. Taitavan tekemä suorite!
Usein ne miellyttävät silmää, korvaa...  Niihin ei tavallisesti saa valtion palkintoja. (Ei Spedekään saanut!)

Jos joku itse mieltää kalmon päälle runkkaamisen taiteeksi, sen runkkarin taidot taitavat olla aika heppoiset!
Oli sillä teoksella ainakin kohtalokas nimi, Sex and Death  :jees:

Olen syvien ja tummien vesien suojatti
pinnallisesti hengitän ja olen vain osin elossa
täältä ei ole lähteminen palavalle maan pinnalle
jossa ilma on hään ja katkujen valtaama
ja maan elävät kituliaasti käyvät henkiinjäämistaistelua
Hiljaisuudessa kuulen vakaat sydämenlyönnit
näen hämärän läpi siivilöityvän heikon valon
pohjalle kyyristyneenä kosketan lammen pehmeää hiekkapohjaa
ja ajatuksissani kutsun sinun nimeäsi
sinun, jonka tiedän maan päällä kärsivän
josta valtavasti ja aivan liikaa välitän
Etäisyys pohjalta toisaalle on kuin ihmisikä
vesi liian raskasta poljettavaksi
en selväisi hengissä matkasta joka johtaisi kipeään kuolemaan
osani on jäädä veden hiljaisuuteen makaamaan

GILlian

Ihan vitun turhauttavaa saada teksti, joka jää puoliväliin kesken kun ajatus vaan katkeaa.... :angry:

The Änes

Olen näemmä joku yö kirjoittanut jotain erittän vaikeaselkoisella käsialalla :blink:

Oloni on ontto..
Mietin onko sieluni vajaa?
Tämä paikka on kolkko.
Täällä peto pitää majaa.

Saavutanko onnen sen?
Pelkään etten pysty.
Vittuako riemuitsen..
Kohta on jo syksy.

:blink:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Vaikuttaa kirjoitetun yhtä hilpeissä mielialoissa missä minäkin useimmiten tekstiä suollan  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview