News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Mun kakkuja

Started by Daisy, Thu 16.04.2009 11:47:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Daisy

#61
Jaahas... Jos laittelis kakkukuveja taas.. Kaikista ns peruskakuista ei ole kuveja mut jotain.. Eli ekana miehen veljen ja hänen vaimon hääkakku x 3 ( samanlaisia ) teemavärit oli musta ja kulta. Välissä vadelmamousse ja valkosuklaamousse. Päivämääriä kaksi koska tammikuussa kävivät maistraatissa ja elokuussa oli sitten bileet.



Seuraavana suht yksinkertainen kakku uurnanlaskijais-kahvitteluun... Välyksiä en muista  :nope:




Sitte yks kolmekymppis-kakku... Välissä tais olla jotain suklaista ja jotain... ( Onpa hyvä muisti  :psycho: ) Ei varmaan tarvi mainita että sankari pitää holdemin pelaamisesta  ::hihsmoke



Tuossa yksi peruskakku, väliin tuli tilaajan toiveesta appelsiinimarmelaadia  :blink: ja kermaa. Päälle tulee lisäksi kynttilät.



Kamalasti jääny kakkuja kuvaamatta ku huomaa sit vasta ku kakku on jo lähteny  :sorry:

[move][/move]

kenny


Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Daisy

[move][/move]


jem

tuo appelsiini saattaa olla oikeenkin hyvää  :think:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Betonishamaani

#67
Mites tämmönen ::osmoke

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



[:]Kylkiluu[:]

Upeita kakkuja Daisylla!  :drool: Mä olen myös ahkera kotileipuri, täytekakuissa harrastan lähinnä ns. perinteisiä täytekakkuja... Marsipaanikuorrutteista kakkua olis tarkoitus kokeilla lähiaikoina ensimmäistä kertaa :) Voileipäkakut ovat mun erikoisalaani, samoin suolaiset piirakat ja erityisesti pullat :p Kranssit, pitkot jne. Täytyykin joskus laittaa muutama kuva tuotoksista  :jepso:

Daisy

Taas yks 30v kakku


Täytteenä oli Fazerin sinisestä tehty mousse ja vadelmamousse.
Kuvauksen jälkeen tein vielä kaulakorun mihin tuli yksi sokeritimantti ja helmiäissprayllä korsetille hiukan kimalletta
[move][/move]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview