***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: Atex on Fri 08.05.2009 14:59:28 (UTC+0300)
:think:
Onkos luonnossa (ilman ydinvoimalaa) olemassa vaaleanpunaisia pilviä?
Muistan näähneeni tämän valoilmiön iltaruskon seassa. Ei ole yleistä, mutta kuitenkin.   

Kas kun menthoolinen kysymyksenasettelu! :locked:
Ensin jo silminnähden pinkkinen pilvi ihan alkutilassaan:
http://kuvapilvi.fi/k/WtD.jpg

Siitä otti Vesa seuraavan selitteen. Huomatkaa voimakas pohjoistuuli oikealta vasemmalle vieden ionisaatiohappea mukanaan:
http://kuvapilvi.fi/k/Wt0.jpg

Itse sain siitä seuraavanlaisen beettasoihdun luonteesta PALJON kertovan kuvan:
http://kuvapilvi.fi/k/Wtt.jpg

Seuraava kuva kertoo sitten KAIKEN. Tosiaan kuvan vasemman hotspotin alla kirnuaa OL-1 laitos ja oikean alla noin kilometri maahan tappoja suorittaa OL-2 laitos! Itse kuva on otettu 4km päästä voimaloista. Eikä tässä toki kaikki!
http://kuvapilvi.fi/k/Wtx.jpg

---------------
Seuraava kuva on otettu 100km päässä alatuuleen samaisesta beettasoihtupilvestä Turussa. Vain hetki tämän kuvanoton jälkeen 400m korkean ionisaatiopalokauhun hulmussa YLE lähetinasema R Ä J Ä H T I viikkojen täysremonttiin!!
http://kuvapilvi.fi/k/Wtv.jpg

"Huvittava yksityiskohta" tässä asiassa oli, että olin kirjallisesti YLE:ä VAROITTANUT TVO:n beettasoihtujen räjäyttäneen useita kertoja mm. Eurajoen TV-maston monisatakilowattiset lähettimet! ja huomatakaa että varoitin KAHDESTI parin päivän sisällä! Olen näitäKIN tapahtumaa ollut myös itse todistamassa ja siksi tiedän tarkat yksityiskohdat. Kysyttävää?
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Poslari

Ihan vaan kaksi huomiota ja kysymystä.

Miten katsot valokuvasta tuulensuunnan?
Ja et edelleenkään ole vastannut kysymykseeni tästä lähettimen "räjähdyksestä".Asun noin 10km:n päässä Kuusiston lähettimestä ja olen toiminut lähes 20 vuotta antennialalla.Jos siellä olis räjähdys ollut,se olis kyllä vaikuttanut tv-vastaanottoon.Mitään katkoa taikka kuvan laadun heikentymistä ei ole alueella huomattu!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

nyyyps

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Fri 08.05.2009 12:45:12 (UTC+0300)
Tyyli, toki pysyy.
Tätä vähän pelkäänkin. Tyyli kun ei vakuuta, innosta, eikä varsiinkaan saa ottamaan esitettyä asiaa tosissaan, herättää närkästystä ja jotenkin pilaa hyvää mieltä kun kirjoittajan tavat puuttuvat. (Kuten olen aiemmin maininnut - joko olet huomannut?)

A/ Kun puhutaan foorumeissa, lehdistöissä VAIHTOEHTOISESTA ydinenergian korvamismuodoista. AINA keskeisin sanoma on ollut, että NÄYTÄ miten kuuluisi toimia, äläkä länkytä pelkkää suutasi?!
Miksi sitten et näytä, kuten tulisi toimia, äläkä länkytä suutasi. Tähänkin lauseeseen voidaan vielä lisätä viittaus käytöstapoihin sekä tapaan esittää asia, sen saamasta huomiosta ja huomion laadusta ja niin edelleen. (Kuten olen aiemmin maininnut - joko olet huomannut?)

Jossei kelpaa, niin eipä ole MINUN haukotukseni. ::hihsmoke Minä voin painaa pään tyynylleni tietoisena siitä, että olen enemmän kuin OMAN OSANI TEHNYT! :good: MINUN ekologinen jalanjälkeni on komistus Suomen tilastoissa nyt ja A I N A ! (Onko SINUN!?) . . :think: :think: :think: .!
Tulipa muuten tuosta mieleeni, että miten estät, ettei sähköpistokkeestasi tule sinunkin tietokoneeseesi ydinvoimalla tuotettua sähköä? Onko sinulle vedetty aivan oma yksityinen linja omasta tuulivoimalasta? Jos on, niin asia on kovin hieno. Jälleen kerraan myös palaa muistuttamaan käytöstavoista, tavasta esittää asia, haukkumisesta ja mollaamisesta, jopa sellaisesta jossa ei varsinaisesti haukkumasanoja käytetä ja niin edelleen. (Kuten olen aiemmin maininnut - joko olet huomannut?)

C/ Kun olin TVO:n palvelusorjana jo alkuvuosista päässyt perille siitä miten suunnaton ekokatastrofi, valhekupla ja massamurhakoneisto ydinvoima on. Niin en TAATUSTI sellaista voi katsoa sivusta enää, jos on omatunto! Monelle ydinmilitaarille tämäkään ei näy kelpaavan. Sou? Mitä se minua haittaa vaikkei kateellisille ja TYHMILLE tusinaydininsunpenteleille ja heidän persvakoaan nuoleville korruptiokärttäjämiliiseille sovikkaan?! :hahaa: :hahaa:
Onneksi rasismi ja pedofilia eivät ole kuitenkaan suurempia ongelmia, ne kun vaikuttavat suoraan ihmisen arkipäiväiseen elämään - kun arkipäivä on kunnossa, ihminen saattaa kiinnostua sitten näistä hienommista rakettitieteistäkin. Kommunismihan menestyi oman aikansa, koska se oli suuria lupauksia arkipäiväisin sanoin ja teoin arkipäivän ihmiselle. Lisäksi en oikein pidä taaskaan tästä nimittelystä penteleiksi ja miliiseiksi. (Kuten olen aiemmin maininnut - joko olet huomannut?)

Lisäksi nyt, kun Poslari on maininnut tuosta antennin possahtamisesta, niin miksei selitystä ole kuulunut?
Valokuviin (myös näihin tavallisiin iltaruskoihin, joita ihmiset ovat nähneet ennen ydinvoimaloitakin) ei myöskään ole vielä saatu tyhjentävää yksinkertaista ja uskottava selitystä, vaikka muun muassa LexA on sellaista pyytänyt.

Alan hiljalleen olla sillä kannalla, että jos viestinnän taso ei parane, vaan nimittelyä ja trollaamista esiintyy, esitän ylläpipolle näiden provosointilankojen lukitsemista. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Poslari

Jostain kumman syystä ainakun esitän Artolle kysymykseni hän poistuu paikalta! :think:

Lexa

Quote from: omglolnoob on Fri 08.05.2009 20:37:11 (UTC+0300)
Alan hiljalleen olla sillä kannalla, että jos viestinnän taso ei parane, vaan nimittelyä ja trollaamista esiintyy, esitän ylläpipolle näiden provosointilankojen lukitsemista. :jees:
Henk. koht. en näe erityistä syytä lukitakaan näitä - ohan näillä oma arvonsa kuitenkin,
mutta kysymättä nyt muulta ylläpipolta sen enempää - niin sullahan on tällä alueella natsoja kaulassa
tehdä kuten parhaaksi näet. Siirtää pois, tai lukita. :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: Poslari on Fri 08.05.2009 20:39:08 (UTC+0300)
Jostain kumman syystä ainakun esitän Artolle kysymykseni hän poistuu paikalta! :think:
Olen huomannut samansuuntaista. Ite viittailen käytöstapoihin, sinä viittaat siihen, ettet ole huomannu että antennit hajoais ja galaksit räjähtäis - koskahan meidät haukutaan klingoineiksi ja millä perusteilla? :think:

Lexahan on käsittääkseni jo nihilistinakertajamoderaattorinatsi, vai minkähän suuntaista lausuntoa on tullu... Ja mitäs muita arvonimiä muille on kertyny. :psycho:

Quote from: LexA on Fri 08.05.2009 20:39:53 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 08.05.2009 20:37:11 (UTC+0300)
Henk. koht. en näe erityistä syytä lukitakaan näitä - ohan näillä oma arvonsa kuitenkin,
mutta kysymättä nyt muulta ylläpipolta sen enempää - niin sullahan on tällä alueella natsoja kaulassa
tehdä kuten parhaaksi näet. Siirtää pois, tai lukita. :jees:
Emmie nyt aluenoden natsoilla ala pomottelemaan. Koko foorumin linjaa valvovat kattoo, jos on aiheellista tehä mitään.
Itte asiassa edelleen karttelen moderoimishommia sun muita, mielummin raportoin muille jos on raportoitavaa, ja varsinaiset rankojat sitten omissa salaisissa kokouksissaan hotellien kattohuoneistossa yhessä päättävät mitä tekevät.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Poslari

Oletko noobi varma ettei tuo sun avas saa aikaan beettaruiskua? :think:

nyyyps

Quote from: Poslari on Fri 08.05.2009 21:08:34 (UTC+0300)
Oletko noobi varma ettei tuo sun avas saa aikaan beettaruiskua? :think:
Kieltämättä tuolla avan muksulla saattaa olla melkoisen säteilevä ja valloittava hymy - eikös lapsilla ole aina. Kai se muksu jotain gammapursketta syljeksii, kun väärällä sähköllä soseutettua ruokaa sai. :think:

The Änes

Ei näitä lukita kannata, sitä se haluaakin, pönkittää omaa salaliittoteoreetikon egoansa. :kahvi:

Jos tämä triidi lukitaan, menee arto muualle meuhkaan että kuinka taas supo(tai vaikka vittu cia) otti vallan jälleen yhdellä suomalaisella foorumilla hiljentääkseen hänet.
Tajusin just että tämä kaveri haluaa vaan saada meuhkaamisellaan itellleen mainetta, mm. sillä että provosoi ja puhuu muuten vaan olemattomia saadakseen ylläpidon ja muut suuttumaan hänelle, josta seuraa "rankaisutoimenpiteitä", millä taas saadaan lisää sitä vitun omaa paranoiaa nostettua ja sitä kautta mainetta suomen vainottuimpana nettikirjoittelijana.

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview