***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Tunnustan kaikkien vuosien jälkeen, MINÄ olen supon agentti nro. 007  :nykytaide: Kerättyäni tässä tarpeeksi todistusaineistoa Arton viesteistä tulen kohta karhuryhmän kanssa ovista ja ikkunoista sisään ja vien sinun valtiomme turvallisuuden kannalta merkittävät todistusaineistot mukanani  :crazy:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Kettu kuittaa ja ilmoittaa että viimeisimmän tiedustelutiedon mukaan aineisto on kaikki paikassa A.  :tooth:
Carpe Natem

Señorita iCola

Koira ketulle, tämän sain, lähettäkää muurinmurtaja kohteen A länsipuolelle, roger  :popper:

Jarre

Kettu kuittaa, sähköjen katkaisuun on varauduttu, muurimurtaja paikallaan ja lusikka-haarukat kiilloitettu.  :parku:
Carpe Natem

nyyyps

Jänis koiralle ja ketulle, olisitta lähteny mukaan, täällä Malediiveilla on mahtavat kelit! Kannattiko se nyt jäähä rakettitieteilijää kytistämään, kyllähän ne valpolaiset olis saanu sen.

Hups, ei olis saanu sanoa ääneen, että valpo valvoo vielä. :parku:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Lexa

ARTO!

Olenko jo kerran sanonut jotain siitä viestien lainailusta muille foorumeille jatkuvaan, ja turhaan, ja leikellen?

http://groups.google.com/group/sfnet.viestinta.nyyssit/browse_thread/thread/f36941e56128796b#

http://groups.google.com/group/sfnet.viestinta.nyyssit/browse_thread/thread/76ae2b5798604a48#

EDIT:
Enkä muuten mykistynyt niistä kuvistasi - päinvastoin, mähän kaivelin niistä faktatietoja kameramallia myöten. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Mä oon kanssa huomannu...googlettaa hetken ni löytää kymmeniä lankoja missä se jauhaa tota samaa juttua  :kahvi:
Carpe Natem

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview