*Bannipelto intiaanireservaatti!

Started by TV:stä tuttu Arto., Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:think: Jos minä joskus päätyisin johonkin tv-lähetykseen, niin sen kyllä huomaisivat kaikki sittä, että vastaanotin tuhoutuisi pelkästään jo minun rujon ulkomuotoni piirtämisestä siihen ruutuun....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

D-ude

Kauniit ja rohkeat netissä.. Olemme "anonyymejä", mutta suurimman osan meistä löytää oikeilla hakusanoilla netin syövereistä  :jees:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Mao

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 13.05.2009 22:11:57 (UTC+0300)
:think: Jos minä joskus päätyisin johonkin tv-lähetykseen, niin sen kyllä huomaisivat kaikki sittä, että vastaanotin tuhoutuisi pelkästään jo minun rujon ulkomuotoni piirtämisestä siihen ruutuun....
Ja joutuisit maksaamaan miljoona korvaukset lentävästä lasista :jees:
Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

IsoPahaJolppi

Quote from: Foogi on Wed 13.05.2009 22:13:29 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 13.05.2009 22:11:57 (UTC+0300)
Ja joutuisit maksaamaan miljoona korvaukset lentävästä lasista :jees:
:sorry: Ainiin ja sekin vielä. No onneksi minä asunkin täällä ikkunattomassa kellarissa maan alla, eli ei siis hätää.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Kun vain muistaa, ettei nettiteeveestä sitä satu sillä hetkellä kattomaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Quote from: omglolnoob on Wed 13.05.2009 22:16:32 (UTC+0300)
Kun vain muistaa, ettei nettiteeveestä sitä satu sillä hetkellä kattomaan.

:lach: Ei ne mua täältä perämettästä löydä, mut on pienenä piilotettu tänne hyvin.
Äitikin alkoi kärsiä raskaudesta johtuvasta pahoinvoinnista vasta kun kätilö antoi minut viereen synnytyksen jälkeen...

Lyra_

Mun MARSUNI on ollut kans tv:ssä Arto hyvä. Ja kaikki on sille varmasti toooosi kateellisia :nykytaide:

Spoiler
Eli toisin sanoen kuka tai mikä tahansa voi päästä telkkariin :psp:
[close]
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Kastori

Lexa

Lehdessä olen ollut useampaan kertaan, telkkarissa on näytetty mun selkää (hyvin epäasiallisessa asiayhteydessä vieläpä, meinasin nostaa mekkalan asiasta sillon - mutten viittiny) Tuska festareilla kuvatussa matskussa, ja oon ollu jopa yhdellä musiikkivideollakin :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview