News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

*Bannipelto intiaanireservaatti!

Started by TV:stä tuttu Arto., Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: LexA on Fri 15.05.2009 11:51:18 (UTC+0300)
Siis oikeesti. Noin max 16 värillä tallennettu piirros vastaan noin 64 miljoonalla värillä tallennettu valokuva - ja kehtaatte väittää että tuota 16 värin versiota voidaan pitää tieteellisenä verrokkina valokuvalle?

Jos kuvassa on 3 väriä, yksi heikkona piilotettuna valkoisen joukkoon, niin tottakai väritasapainoa sotkemalla se tulee valkoista vasten esiin.

Mutta jos jossain kuvassa on 64 miljoonaa eri väriä, niin sama ei enää toimikaan. Ainoa mitä tapahtuu on reaali värimäärän väheneminen. Lähellä korostettavaa väriä olevat värisävyt katoavat, ja lopputulos on pian taas kuva jossa on vain 10-24 eri väriä.
Muistelisin, että käytännössähän valokuvalla ei nykysin ole enää juuri mitään todistusarvoa paljoa missään, koska se on muokattavissa. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa  :old: vai miten se meni  :think:

jomppa

Quote from: Poslari on Fri 15.05.2009 14:29:25 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Fri 15.05.2009 13:11:53 (UTC+0300)
Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Fri 15.05.2009 12:57:20 (UTC+0300)
MIKSI LEHDISTÖ, TV ja maamme ydinhallinto yli 60v vaientaa tällaisen 100% toistettavasti todistettavan KANSANMURHAHANKKEENSA NÄYTTÖESINEET!! !! ? !! :nope: :nope: :nono:

Ööö.... Jospa ne ovat samaa mieltä kuin kaikki muutkin, että nuo ovat harhaisen mielen niin sanottua bullshittiä ja kuvankäsittelyohjelmilla kikkailua. Kumma että eivät ole tummissa puvuissaan ja autoissaan tulleet hakemaan teitä jonnekkin supon kellareihin, jos te kerran totuutta toitotatte. Mutta se totuus taitaa olla, että ne noutajat tulevat jossain vaiheessa valkoisissa takeissa ja pitkähihaisen takinkin vielä tarjoavat :arto:
Toivottavasti Eurajoki EI kuulu meidän piiriin! :psycho: Vaikka olishan se mukava saada tuollainen kenties sisäsiisti hoidokki. ::hihsmoke

Eiköhän niuvanniemi taitaisi olla kuitenkin se paras paikka tälle henkilölle :think: Siellä voisi tutustua esim. henkilöön jolle kannon nokassa istuvat jänikset juttelevat ja kertovat minne pitää mennä :notworthy:(voisi olla hyvää juttuseuraa artolle)
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.

Lyra_

Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: omglolnoob on Fri 15.05.2009 16:22:10 (UTC+0300)
Muistelisin, että käytännössähän valokuvalla ei nykysin ole enää juuri mitään todistusarvoa paljoa missään, koska se on muokattavissa. :think:
[/quote]

HIENOA muuten huomata, mitä RAJUMMIN kykenemme harhojanne karsimaan, sitä enemmän alkaa paniikkinne paistamaan hornettina otsiltanne !)

Jaa valokuvista? JUURI sitä varten minä niitä KAKSI esitän, että saatte ITSE todeta miten se esittämäni kuva ON JO KIISTATTA ALKUPERÄISESSÄ! . . Ja HEMMETIN HYVIN panikoinneistanne päätellen alatte myös sen oivaltamaan!. . Lisää muuten noita ydinvoimalakuvia vaan! :hahaa: :hahaa: :good:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Lyra_

Mä en ole kyllä nähny kenenkään täällä panikoivan, ainoastaan näen yhden hullun haukkumassa porukkaa tyhmäksi ym. :blink: Jos me ollaan niin vitun tyhmiä niin miksi edes vaivaudut kirjoittamaan tällaiselle aivokuolleelle porukalle joka tie mistään mitään :toktok:
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Poslari

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Fri 15.05.2009 20:09:12 (UTC+0300)

HIENOA muuten huomata, mitä RAJUMMIN kykenemme harhojanne karsimaan, sitä enemmän alkaa paniikkinne paistamaan hornettina otsiltanne !)

Jaa valokuvista? JUURI sitä varten minä niitä KAKSI esitän, että saatte ITSE todeta miten se esittämäni kuva ON JO KIISTATTA ALKUPERÄISESSÄ! . . Ja HEMMETIN HYVIN panikoinneistanne päätellen alatte myös sen oivaltamaan!. . Lisää muuten noita ydinvoimalakuvia vaan! :hahaa: :hahaa: :good:
[/quote]Täällä mitään panikoida!Suosittelen sulle Usein jo pari viikkoa rauhoittumista auttaa!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

IsoPahaJolppi

:lach:  :think: Taitaa olla tyhjästä vähän pahaa nyhjästä tietoa/ ajatusta, kun mehän olemme selkeästi jo siinä ydin-klingooni-miliisi-supo-csi-fbi-kavalkaadissa kiinni niin pirusti, ja kaikenlisäksi nettipoliisikin kun meitä kiusaa ja banneilla meitä beettasoihduista peräsuolessa kurottaa...

VASTATKAA SAAKELI EDES YHTEEN KYSYYKSEEN NITÄ TEILLE ON ESITETTY, ÄLKÄÄKÄ AINA VAAN SYÖTTÄKÖ MEILLE SITÄ SAMAA BEETTASOIHTUPASKAA MITÄ OLETTE KOKO AJAN TUNKENEET TÄNNE

Mutta onhan se toisaalta ihan ymmärrettävääkin, että kun on jo oman pesänsä ruiskinut ripulipaskaa täyteen, niin johonkinhan sitä on pakko saada työnnettyä, ettei tukehdu itse täysin....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Fri 15.05.2009 20:09:12 (UTC+0300)

[/quote]Mutta kun minulla ei ole harhaluuloja eikä psykoottisia oireita, sinulla on näitä Supo-harhaluuloja, ja sitä varten useamman kerran olen suositellut lääkettä nimeltä Abilify. Paniikkioireitakaan ei ole, enkä ole paniikissa mistään syystä, koska tällä hetkellä elämänlaatuni on hyvä enkä koe minkään todellisuudessa vaarattoman uhkaavan henkeä tai terveyttäni.

Toisekseen, en edelleenkään usko, että näkyvän valon aallonpituuksia tallentava laite tallentaisi aallonpituuksia, jotka eivät ole näkyvää valoa.

Eihän esimerkiksi geigermittarikaan näe, minkä värinen seinä on edessä.
Kaupan porttien silmät ei näe, minkä väriset housut on asiakkaalla jalassa, vaikka se näkee, koska asiakas kävelee ohi, niin että portti aukeaa oikeaan aikaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview