News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Arton esittämistä faktoista

Started by IsoPahaJolppi, Mon 18.05.2009 18:47:34 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siis 1 ääni / osallistuja ja helpot vaihtoehdot Ei mahdollisuutta vaihtaa mielipidettä

Arto on nero ja tarvii nobelin palkinnon
Arto on seko ja tarvii hoitopaikan

peter

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

The Änes

Eli siis arto vaan hämää meitä supovastaisilla lausunnoillaan mutta hän onkin itse supon palkkalistoilla vakoilemassa meitä ja tutkimassa meidän käytöstapojamme :umn:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

IsoPahaJolppi

:blink: no voi perkele, onko se siis pistäny meitä kaikkia ihan halvalla ( ei mulla kyllä mitään ole halvaa vastaan, älkää ymmärtäkö väärin)

Niin ja sekin vielä, että äänestin alkuun sitä hoidontarvetta...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: Burz on Mon 18.05.2009 20:29:14 (UTC+0300)
Eli siis arto vaan hämää meitä supovastaisilla lausunnoillaan mutta hän onkin itse supon palkkalistoilla vakoilemassa meitä ja tutkimassa meidän käytöstapojamme :umn:

Voi VOI! Vai h ä m ä ä n ?!)) Kuulkaas kun TVO:n A1/KA4 kulunvalvontaluokkaan, saati OL-1 ja OL-2 laitossuojalaitevastuullisten pääjoukkoon ei edes ILMAN SUPO-allekirjoituksia ollut M I T Ä Ä N  ASIAA! Sisäministeriöllehän minä KAIKKI tuhannet TVO:n salaisimmat koestuspöytäkirjanikin vuosikymmenet tein!

En kai minäkään mm. noita beettasoihtuvalokuvaamisen metodeita muualta maasamme voinut saada kuin sisäpiiristä SUPO:lta!

Ihan outoa asennetta täällä kirjoittavilla ydinjolpeillamme! :shock: :shock: :shock:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

IsoPahaJolppi

:jippii: Nyt määkin pääsi ydinryhmään...
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä  :jepso:

Eikös se artobpoi ole vähän niinkuin kiellettyä levitellä niitä sun "salaisia" tietojas täällä. Joku virallinen taho saattaa vielä huomata ne täältä meidän pikkufoorumillamme, ja sitten artoboi sinä saat sapiskaa, ja joku hoitotäti tulee heristämään sinulle sormeaan, ja sanoo hyihyi...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Mao

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Mon 18.05.2009 21:36:54 (UTC+0300)
En kai minäkään mm. noita beettasoihtuvalokuvaamisen metodeita muualta maasamme voinut saada kuin sisäpiiristä SUPO:lta!
Mistä sinä sitten noita uusia kuvia revit? :think:
Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

nyyyps

Quote from: Foogi on Mon 18.05.2009 21:43:43 (UTC+0300)
Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Mon 18.05.2009 21:36:54 (UTC+0300)
Mistä sinä sitten noita uusia kuvia revit? :think:
Meiltä supolaisilta. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

Nyt ihan rehellisesti, onko pääjohtajat tehnyt jonkin sopimuksen jonkun laitoksen kanssa, että arto otetaan meille avohoitoon :think:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview