News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Äärioikeistolaisten Chat-triidi

Started by Señorita iCola, Wed 01.07.2009 14:25:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

QuoteSuomen kansakunnan jäseniksi tunnustetaan vain ne yksilöt, jotka verisidonnaisuuden sekä kulttuuri- ja kohtalositeiden nojalla, oli heidän uskontonsa mikä tahansa, voidaan katsoa kuuluvan suomalaiseen kansayhteisöön. Näin ollen yksikään juutalainen eikä muslimi voi kuulua kansanyhteisöön.

Miksei ne ole jo häätäny minua puoliveristä paskaa? :huraa:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Suomen valtakunnan johtaja Führer Luoman päiväkäskyt ovat hupaisaa luettavaa  :jepso:

Señorita iCola

Quote from: Örtzi on Wed 19.01.2011 20:03:32 (UTC+0200)
Mun mielestä on loistavaa, että tiukasti Suomea ja suomalaisuutta puolustavan "puolueen" nettisivut ovat puoliksi englantia. "Home", Gallery", "In this issue".. jne.. Loistavan suomalaista.  :good: :psp:
Lukuisat isänmaalliset iskulauseetkin, mm. white power kuulee yleensä ulkomaan kielellä lausuttavan  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: omglolnoob on Wed 19.01.2011 20:10:27 (UTC+0200)
QuoteSuomen kansakunnan jäseniksi tunnustetaan vain ne yksilöt, jotka verisidonnaisuuden sekä kulttuuri- ja kohtalositeiden nojalla, oli heidän uskontonsa mikä tahansa, voidaan katsoa kuuluvan suomalaiseen kansayhteisöön. Näin ollen yksikään juutalainen eikä muslimi voi kuulua kansanyhteisöön.

Minussa virtaa suomenruotsalaista verta  :foliopipo:

Dimmu Burger

Mitenköhän minä icolan avan nähdessäni osasin arvata että tämä triidi on noussut :psp:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

=Juku=

Quote from: Kylkiluu on Wed 19.01.2011 20:44:43 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Wed 19.01.2011 20:10:27 (UTC+0200)

Minussa virtaa suomenruotsalaista verta  :foliopipo:
Ihan lohdutuksena: Suomalaiset ovat Euroopan kansainvälisin kansa verenperimältään!
Tänne on tulleet Euroopan lainsuojattomat kuninkaan vihaa pakoon vuosituhansien ajan. Siinä se suomalainen
verenperimä.
Turku on venäläisin ja Utö italialaisin (sinne haaksirikkoutui italialaisia munkkeja kuljettanut purjelaiva  :lach:)

Me first (rules of traffic)

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview