News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

IsoPahaJolppi

:lach: Olenhan minäkin täällä nimimerkkini suojissa rakentanut takapihalleni kolme ydireaktoriakin tuossa iltapuhteinani, joiden tuottamaa sähköä myyn sopuhintaan paikallisille sähkötrokareille, ja tietty pimeenä, ettei tartte turhia veroja maksella, mutta on mulla silti ymmärrystä myös tuulivoimaa kohtaan....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

metuzalem

oikea neron leimaus.  moni on sen jääkiekon syntysijaa etsiskellyt, mutta nyt tiedämme se on perseestä.  siis hyvinlähellä ihmiskunnan syntysijaa vain kannas on välissä.
ei siis ihme että moni on tuosta naapuri-asiasta(jääkiekko) on niin kiinnostunut. eihän tosiaan ihan helevetin monta senttimeetriä erota kotoja toisistaan.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

spuge

Quote from: metuzalem on Wed 06.01.2010 00:07:29 (UTC+0200)
ookko sä ikinä syöny ydinjätettä. ja LUE TARKEMMIN eikö siinä lukenut että olen.

luetun ymmärtäminenkin on taitoo vaikka omituinen sellainen.

mikä vitun velvollinen mä oon tekeen sulle tiliä.  kuse pakkiis
Elä sinä metu käy noobia haukkumaan,jos sulla on lääkkeet loppu niin menet sitte jollekin muulle foorumille möykkäämään  ::smoke

metuzalem

mulla ei oo ymmärrystä tuuuli,ydin eikä muullekaan voimalle. vain voimattomat tarvii voimaa.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

metuzalem

??????

herää unestas puge ja kohenna tyynyä. pistä päiväpeitto rullalle ja mee ottaa pullamössö ja lämmintä maitoa. ja herää reippaana aamulla

kenny

Quote from: metuzalem on Wed 06.01.2010 00:18:58 (UTC+0200)
oikea neron leimaus.  moni on sen jääkiekon syntysijaa etsiskellyt, mutta nyt tiedämme se on perseestä.  siis hyvinlähellä ihmiskunnan syntysijaa vain kannas on välissä.
ei siis ihme että moni on tuosta naapuri-asiasta(jääkiekko) on niin kiinnostunut. eihän tosiaan ihan helevetin monta senttimeetriä erota kotoja toisistaan.

On positiivinen asia, kun pystyt tämän viimein itsellesi myöntämään   :jees:

Suunta on oikea   :good:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

metuzalem

Kenny sähän sen keksit et se perseestä . sille kunnia kelle se kuuluu eli sulle.

metuzalem

kenny

Quote from: metuzalem on Wed 06.01.2010 00:24:32 (UTC+0200)
Kenny sähän sen keksit et se perseestä . sille kunnia kelle se kuuluu eli sulle.

Jonka myös itse tekstissäsi myönsit   :jepso:

Quote from: metuzalem on Wed 06.01.2010 00:18:58 (UTC+0200)

En tarkoittanut että olisin pistänyt sulle sanoja suuhun, mutta moni vakaampi kannattaja olisi
tuon kieltänyt heti ensitilassa   :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview