News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Kastori

paremman kuvan jääkiekon nykytilasta saan iltalehestä ku jostaki jäähallin sikakatsomosta..  :nykytaide:

Poslari

Quote from: metuzalem on Sun 13.09.2009 01:12:20 (UTC+0300)
ei muuta kuin lisää ulkomaalaisia joukkueisiin, vaikka 7 per joukkue niin aurajoen rannallakin ihmetellään. Sit voi "leuka" Suikkanenkin sanoo et kyl määkin turuus vaik parkanoost mä oon lähtenykkii.  Aravirrran heitto lehdistötilaisuudessa oli LOISTAVA.
Ny Kai on sitten poppaukko kun on 5 pojoo. Katellaanhan tossa marraskuussa onko enemmän voittoja kuin häviöitä sarakkeessa. SIIS 3p.

sääleihin saattaa tepsukat oikein hyvällä hunajalla päästä
:jippii:

Poslari

Quote from: Morgan on Mon 14.09.2009 18:47:40 (UTC+0300)
Quote from: metuzalem on Sun 13.09.2009 23:02:54 (UTC+0300)
Ja meillä on kaikki ILTALEHDET(liekin kiekko raamattu) mennyt LIEKEISSÄ tuhkaksi. Lukea liekeissä iltalehden tulospalvelua ei tartte nähdä pelejä, kun siinä on kaikki oleellinen kerrottu

:lach: :lach: :rofl: :rofl:

Luuleks OOBUKIKKELMIES et hunajabroilerit on suomenmestareita 2 pelatu kierroksen jälkeen.
Muutenkin Turku pitäs erottaa suomesta ja luovuttaa Ahvenanmaan kanssa Ruotsille  :jippii: :jippii:
Ainakin finaaleissa pelataan! :jippii: Toisin kuin jyväskylässä,jossa alkaa loma jo perjantaina!

Poslari

Quote from: metuzalem on Sat 31.10.2009 21:33:21 (UTC+0200)
siis kenelle ? jopa SUIKKASELLEKIN, jonka hypetys alkoi viime keväänä. turkulainen uskontunnustus jumala, jeesus ja kai.

eiks se kai ollukkaan messias.  niin mites jos kai siirtyis takapiruks ja antais vaik RP:n hoitaa posti. pistäähän se suikkala sen tappiopelin jälkeen edustamaan tepsiä median eteen. munatonta,akkamaista ja lisäksi vielä pelkuruutta.
Suikkanen on VUODEN VALMENTAJA!

jem

Poslari

Quote from: jem on Tue 20.04.2010 14:17:59 (UTC+0300)
kyllä sitä nyt hehkutetaan.  :lach:  :psp:
Miksipä ei!  ::hihsmoke Eipä vaan taida näitä kahta herraa näkyä kommentoimassa.  :sorry:

Osaa tuo RD sentään olla hyvä häviäjä kun ei osannut olla hyvä voittaja.Vertaan vain lausuntoja viime ja tältä kaudelta.
" Alunperin tämä oli Salakki vastaan JYP, mutta kyllähän me jouduttiin se lopulta taittamaan. Olen tosi tyytyväinen tuosta joukkueesta. Mun mielestä seuraavaks ... Saa Turun yleisö viheltää ja buuata vaikka Bob Hopelle, Immosen Jakelle ei tarvitse enää tänä vuonna vihellellä."

"
- TPS ansaitsi voittonsa. Sellaista hyökkäyspeliä, jota joukkue toisessa erässä esitti, olen harvoin Suomessa nähnyt, Dufva kehui."

jem

Quote from: Poslari on Tue 20.04.2010 14:43:24 (UTC+0300)
Quote from: jem on Tue 20.04.2010 14:17:59 (UTC+0300)
kyllä sitä nyt hehkutetaan.  :lach:  :psp:
Miksipä ei!  ::hihsmoke Eipä vaan taida näitä kahta herraa näkyä kommentoimassa.  :sorry:

Osaa tuo RD sentään olla hyvä häviäjä kun ei osannut olla hyvä voittaja.Vertaan vain lausuntoja viime ja tältä kaudelta.
" Alunperin tämä oli Salakki vastaan JYP, mutta kyllähän me jouduttiin se lopulta taittamaan. Olen tosi tyytyväinen tuosta joukkueesta. Mun mielestä seuraavaks ... Saa Turun yleisö viheltää ja buuata vaikka Bob Hopelle, Immosen Jakelle ei tarvitse enää tänä vuonna vihellellä."

"
- TPS ansaitsi voittonsa. Sellaista hyökkäyspeliä, jota joukkue toisessa erässä esitti, olen harvoin Suomessa nähnyt, Dufva kehui."
onhan tuon kaksikon järkevämpi osapuoli tainnu käydä tänäänkin ees lukemassa vaikka ei mitään oo kommentoinukkaan.

Poslari

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview