News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

Örtzi

SM-LIIGA 1928-2009.. Kuka nuija tuon muutti? Eikö ole tietoa, että vuoteen 1975 asti pelattiin SM-sarjaa, vuodesta 1976 on jääkiekkoa pelattu liigamuodossa.  ::smoke
Edit.: Poslari jo ehti..  :sorry:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Lexa

Joo - tiän, mä vaan otin nyt mukaan tuon SM-sarjan jota pelattiin alkaen 28... :sorry:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Quote from: LexA on Mon 14.09.2009 11:47:58 (UTC+0300)
Joo - tiän, mä vaan otin nyt mukaan tuon SM-sarjan jota pelattiin alkaen 28... :sorry:
Asia on vakava.  :aatu:  :psp:

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Sir SikaTohtori on Mon 14.09.2009 10:51:51 (UTC+0300)

Mä olen henkeen ja vereen HIFK mies! Niillä vitun mitalleilla ole niin väliä... Mä en sentään vaihda joukkuetta sen mukaan mikä on menestys... Mulle on ihan vitun sama mitä mieltä joku muu... Kuten esim. sinä!

Juuri näin, joukkuetta ei vaihdeta. Paitsi että Jokerit on stadin kingi.   ::hihsmoke :ras:

metuzalem

korjatkaa toi otsikko prkl. luulevat vielä että MINÄ tietämätön teen virheitä. Jokerit oli alun alkaen TÖÖLÖN VESA. 
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

metuzalem

kyklooppi elikkäs Pepe Lehtosen toinen silmä oli vahingoittunut jossain. Ruoska pelasi siis leikkisästi sanottuna yksisilmäisenä melkein koko uran ainakin vuodesta 1982. Mutta suuri kunnioitus tälle #23 . Yksi sm-liigan SUURISTA hahmoista niin pelejen, kuin tehojen muodossa. Loistava pakki !
Vieläkö lienee kauppatorilla torikahvilan pitäjänä. Suuri hahmo oli "hifkissä" Matti Murto ja Esa "villen isä" Peltonen ja tietty monia muita...

Pahin törttö oli kyllä muinoin Ari Lähteenmäki.

Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Örtzi

Lauri "leuka" Monosella silmä repesi Sveitsissä 80-luvun alussa, olisiko ollut -83 :think:, ja siihen loppui hänen uransa. Tuosta "ruoskan" silmävammasta en ole ennen kuullutkaan. En ainakaan muista..

Morgan

Quote from: metuzalem on Sun 13.09.2009 23:02:54 (UTC+0300)
Ja meillä on kaikki ILTALEHDET(liekin kiekko raamattu) mennyt LIEKEISSÄ tuhkaksi. Lukea liekeissä iltalehden tulospalvelua ei tartte nähdä pelejä, kun siinä on kaikki oleellinen kerrottu

:lach: :lach: :rofl: :rofl:

Luuleks OOBUKIKKELMIES et hunajabroilerit on suomenmestareita 2 pelatu kierroksen jälkeen.
Muutenkin Turku pitäs erottaa suomesta ja luovuttaa Ahvenanmaan kanssa Ruotsille  :jippii: :jippii:
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

nyyyps

Quote from: Morgan on Mon 14.09.2009 18:47:40 (UTC+0300)
Quote from: metuzalem on Sun 13.09.2009 23:02:54 (UTC+0300)
Ja meillä on kaikki ILTALEHDET(liekin kiekko raamattu) mennyt LIEKEISSÄ tuhkaksi. Lukea liekeissä iltalehden tulospalvelua ei tartte nähdä pelejä, kun siinä on kaikki oleellinen kerrottu

:lach: :lach: :rofl: :rofl:

Luuleks OOBUKIKKELMIES et hunajabroilerit on suomenmestareita 2 pelatu kierroksen jälkeen.
Muutenkin Turku pitäs erottaa suomesta ja luovuttaa Ahvenanmaan kanssa Ruotsille  :jippii: :jippii:
Mutta vasta ku helsinki on kaivettu mantereesta irti ja pistetty Tallinnaa kohti seilaamaan! :kerpele:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview