News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Kotityöt

Started by Diver, Tue 08.09.2009 20:49:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Quote from: Brooke on Tue 08.09.2009 21:00:03 (UTC+0300)
Ja sama pätee seksin kans toisinpäin. Ihan sama kuinka paljon annat ja miten, niin pari päivää ilman ja olet seksihaluton pihtari joka ei ole ikinä halunnut, miestä ei saa tyytyväiseks  ::smoke
Jep..ja sit kun ei vaan ole fiilistä ni se pitäs taikoa kaikkien kotitöiden, unenpuutteen ja paskan keskellä jostain..naps vaan.. :kahvi:

nyyyps

Mutta mies, jolla ei paneta enempi ku naisella on tavallaan huolestuttava. Hyvä merkkihän se on, jos mies on mielellään valmis antamaan geeninsä eteen päin, ja pariutumisen halu on. Nainen pitää vain valloittaa.
Niinhän linnuillaki on soitimet. Niinhän kommein gorilla ottaa naaraan. Niinhän pupujusseilla on hauskaa ku niitä on niin monta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Diver

koppis

Quote from: Gillian on Tue 08.09.2009 20:52:48 (UTC+0300)
Tuon saman lauseen varassa mennään aika usein meilläkin...vaan mitäs sit jos lopettas iteki niitten tekemisen.. :think:
Kun tulee kattomaan mun kämppää niin tietää :parku:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

GILlian

Quote from: koppis on Tue 08.09.2009 23:36:50 (UTC+0300)
Tuon saman lauseen varassa mennään aika usein meilläkin...vaan mitäs sit jos lopettas iteki niitten tekemisen.. :think:
ei tarvitte olla täältä kun viikonloppu poies ni saattaa muistuttaa sitä sinu kämppääs..lisää siihen vaa pari vaippaa ja likaset maitopullot.. :psp:

koppis

Quote from: Gillian on Tue 08.09.2009 23:39:10 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Tue 08.09.2009 23:36:50 (UTC+0300)
ei tarvitte olla täältä kun viikonloppu poies ni saattaa muistuttaa sitä sinu kämppääs..lisää siihen vaa pari vaippaa ja likaset maitopullot.. :psp:
Ei muistuta :parku: Yhtenä päivänä mietin et mis on imuri, pienen etsimisen jälkeen totesin et ei sillä imurilla mitään tee ennen kuin löydän rikkalapion :help:
Ja muutama minuutti eteenpäin kompaistuin imuriin keskellä eteistä :psp: sitä en tiiä koska se on ollut käynnissä :parku:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Masa

Ite teen kotitöitä mielelläni. Aikaajoin vaan on niin laiska itekkin, että mielellään katson, kun emäntä siivoilee.
Tosin siinä menee aikaa huomattavasti kauemmin, ennen kuin tuo oma-aloitteisesti alkaa siivoilla.

Mulla on sotkunsietokynnys huomattavasti matalammalla. Ja minä tiedän paremmin, missä meidän kaikki siivousvälineet on.  ::hihsmoke

Mutta syynä siihen, että siivoilen on varmasti osaltaan sekin, että emäntä käyttää arkiviikolla sen reilun 10 tuntia päivässä töissäkäymiseen ja mä taas kun olen tossa vieressä duunissa, jaksan paremmin pitää pölyrättiä kädessäni, töistä tullessani.

Muutaman kerran on kyllä tullut räjähdettyä, kun viikonloppuna olen 12 tunnin työpäivän jälkeen kotio tullu ja löytänyt perheeni täältä harrastustensa parista, emännän neulomasta ja poitsun pelaamassa tietokoneella ja kämppä on ollut siivoamatta. Silloin haukun ne pataluhiksi ja mökötän...  :lach:

Minussa taitaa olla akkamaisia piirteitä  ::osmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Brooke

Miksi sen tarvii olla akkamainen piirre. Inhimillinen piirre se vois olla sellasella henkilöllä jolle sellasilla asioilla on väliä. Kyllä siitä varmaan helposti ressin saa että huolehtii liikaa asioista, helpommalla pääsis ku antais olla...

Minä kyl hoidan tiskit ja pyykit ja imuroinnin ja vuoronperään tehään ruokaa. Nipotan lähinnä pienistä kodin remonteista tai auton huoltamisesta jos joudun useemman kerran kysyyn miten asia edistyy tai siinä vaiheessahan se on jo jankutusta mutta onko se minun vika että joutuu toistamaan asiaa  ::smoke

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview