News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Kotityöt

Started by Diver, Tue 08.09.2009 20:49:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Quote from: nahkaparturi on Wed 09.09.2009 09:01:06 (UTC+0300)
Helppoa se on taas yksin asuvan elämä
Niinpä. Saa asua sellaisessa sikolätissä kuin itte haluaa ilman turhia huolia ja murheita siivoamisesta.  ::hihsmoke

koppis

Quote from: jta on Wed 09.09.2009 23:42:13 (UTC+0300)
Niinpä. Saa asua sellaisessa sikolätissä kuin itte haluaa ilman turhia huolia ja murheita siivoamisesta.  ::hihsmoke
mULLA ALKAA OLEE MURHEITA SIIVOAMISESTA, TIETOKONEPÖYDÄLLE EI MAHU ENÄÄ YHTÄÄN KALJAPULLOA, AINA KUN LAITTAA YHEN LISÄÄ NIIN YKSI TAI TIPPUU :help:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

GILlian

Quote from: koppis on Thu 10.09.2009 05:31:45 (UTC+0300)
Quote from: jta on Wed 09.09.2009 23:42:13 (UTC+0300)
mULLA ALKAA OLEE MURHEITA SIIVOAMISESTA, TIETOKONEPÖYDÄLLE EI MAHU ENÄÄ YHTÄÄN KALJAPULLOA, AINA KUN LAITTAA YHEN LISÄÄ NIIN YKSI TAI TIPPUU :help:
Pitäsköhän sinu laittaa niit lattialle niit enimpiä? :psp:

Masa

No nyt on tullut kotitöitä tehtyä useampi tunti tänään  :jees:
Kämppä on siistinä  :nykytaide:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Minullaki on vielä sunnuntaihin asti vapaus tehdä kaikki kotityöt itse. Kerranki saan kämpän siistiksi, sottapytyn on hyvä tulla kotiin loppuviikosta. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Meillä oli eilen aika näytös kun miehen piti hoitaa useampi homma mun poissaollessa.
Pasmathan sillä oli ihan sekasin kun tulin kotio  :kahvi:

Kyl se vaan käy naiselta ihan erilailla  :jees:

nyyyps

Quote from: Brooke on Wed 16.09.2009 13:46:34 (UTC+0300)
Meillä oli eilen aika näytös kun miehen piti hoitaa useampi homma mun poissaollessa.

Vaan vaihappa autoon öljyt ja pistä uus lamppu kattoon, sen päälle vielä korjata joku lasten tärkeä lelu. :jees: Mies on mies paikallaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Quote from: omglolnoob on Wed 16.09.2009 13:49:22 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Wed 16.09.2009 13:46:34 (UTC+0300)

Vaan vaihappa autoon öljyt ja pistä uus lamppu kattoon, sen päälle vielä korjata joku lasten tärkeä lelu. :jees: Mies on mies paikallaan.
Minä olenkin sitä mieltä että pysytään omilla alueillamme  :jees:
Mutta saunan pesu on ollu hänen homma vaan kun joutui ruokakauppaan miettiin mitä ruuaks ja valitsi sitten haastavan aterian niin eihän siinä sivussa sitten sauna puhdistunut vaikka uuniruokaa. Tai looraa petaamattoman petin vieressä   :umn:

Tulin harrastamasta niin pesin saunan ja petasin sängyn ja ripustin pyykit ja ruoka kun valmistui klo 23 niin menin maate.
Mutta olihan se suloinen kun ainaki yritti kovin  ::lsmoke

Siitä en tykkää että muistuttaminen on minun harteilla  :kahvi:

nyyyps

Onhan niitäki, joilla naista ei päästetä keittiöön, vaan mies hoitaa kokkaamisen, kun se sata kertaa paremmin mieheltä sujuu. Ja sitten jotkut sopii, että imurointi on miehen hommaa, kun nainen tekee kiiruksissaan ruuatpyykitruokkiimuksut.
Ainahan se muovautuu talo tavalleen. Ja jotain jos tahtoo saada kunnolla tehtyä, niin itte sen joutuu tekemään. :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview