News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Nahkis oli Oulussa torinrannassa myymässä rusinoita paskanmarjoina 30 euron kilohintaan ja se nauro että ei hitsi että ihmiset on tyhmiä ku niitä voi tuosta nuin vain kusettaa, hän on tienannu jo kolmatta sataa tänään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

GILlian

[:]Kylkiluu[:]

Memme

Jotain et jokapuolella oli eläimen raatoja ja minä siinä yritin niitä pelastella..

Sitten tekeydyin itse raadoksi ja seurasin mitä nille tehdään kun tuodaan onnettomuuspaikalta.
Juna ainakin ajoi turhan kovasti!!

Ihan kauheeta     :parku:

Milla Makia

Yritin suojella Hermeksen siivekkäitä Converseja The Curen Robert Smithiltä.

Olin Hongkongissa Tintin kanssa, ja kirjoitin vessan seinälle post-it -lappuun, että lentävällä matolla lentämisestä tulee paha olo ja jalat kohmeeseen.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Señorita iCola

Olin mummolan pihamaalla kun alkoi taivas synketä. Taivaalle ilmestyi salamoiden iskusta sirisevä paikallaan leijuva pallo, vissiin pallosalamaksi sitä unessa ajattelin, sitten se jakautui viideksi ja pysyi paikallaan, samaan aikaan taskussani oleva puhelin alkoi polttamaan reittä jostain syystä ja viskasin sen maahan. Sitten kaikki viisi palloa räjähtivät yhtä aikaa palaen violetilla liekillä. Tämän jälkeen olinkin jo siirtynyt sisälle ja ikkunasta alkoi tulemaan perkeleesti ampiaisia sisään, ikkunan takana ulkona näkyi muutama susi... Tästä eteenpäin en muista, jatkui kuitenkin vielä  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Viimi yönä mie olin helisemässä, ku hamsterit lisäänty aivan tautista tahtia, ja häkit ja lootat ja maitopurkitki loppu kesken, ja ei mitään mihin niitä laittaa. Osa niistä muuttu gerbiileiksiki, ku ei niin paljosta enää erota ja mie en gerbiileistä tykkää.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Juissiii

Sellasta unta näin etta joku oli poistanu miun apache tunnukset ja olin ihan paniikissa :facepalm:
☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.

Milla Makia

Näin unta, että näin unta niin huonosta vitsistä, että heräsin siihen.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview