News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josse

Seisoin peilin edessä ja hieroin etusormella ikeniäni ihmetellen miksei minun torahampaat ala vieläkään kasvamaan
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Donkey

Lahtasin zombeja ensin rynnäkkökiväärillä, sit laudanpätkällä, sit paistinpannulla ja lopuks paljain nyrkein, ennenku hoksasin juottaa niille viinaa ja viedä ne saunomaan. Mikähän on vialla?
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

GILlian

Puoli neljä heräsin uneen, et minut jätettiin keskelle kauheaa myrskyä... :blink: mut määhä tykkään myrskystä... :blink:

Milla Makia

Toissa yönä olin onnellisessa parisuhteessa homoparin kanssa.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Memme

Mun mielessä pyörii vieläkin toissaöinen unenpätkä.. Siinä oli tosi ahdistava tunnelma..

Nimittäin mä olin ruumishuoneella ja multa oli just leikattu 5 kiloa lihasta pois (  :blink: )  Minulta oli jostain syystä leikattu vasemmalta puolen koko kylki ja olin myös sinne päin vinossa kun istuin.
Lääkäri tuli sitten hoitsun kera kertomaan et saan nähdä sen leikatun lihaksen määrän mut se "mönjä" oli turkoosin väristä. Kuulemma se oli käytäntö sillä se on miellyttävämmän näköistä kuin jos siinä näkyisi verta.

Ja siinä unessa mulla oli vielä sellainen tunne että se mun paras ystävä (joka ampui itsensä) oli jonkin niiden ruumiiden säilytys lokeroiden takana ja yritti saada minuun yhteyden..

Muuta mä en siitä unesta muistakkaan.. Kaikenlaisia juttuja sitä näkeekin   ::nsmoke

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

[:]Kylkiluu[:]

Olen ollut kahtena yönä intissä asianmukaisesti pukeutuneena ja hiukset lyhyinä  :jees: Nautin joka hetkestä

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nenaontelo

Näin unta Pasi Viherahosta. Tää alkaa oleen jo häiritsevää. ::hihsmoke

-teme-

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview