News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Hyvin sekavaa unta jostain koulun kokeista, isosta sillasta...

morkkis

muistan ihan lopun... ensin siinä oli joku helvetin animaatio, joka oli suoraa kuin lentävästä sirkuksesta ja sen jälkeen pääsin katselemaan kun kaveri oli terapiassa ja sen piti etsiä "perjantai-fiilistä" oli jotenkin huojentunut olo kun kello soi :psp:

[:]Kylkiluu[:]

Sain romaanini valmiiksi, mutta sidottuna se oli vain parikymmensivuinen ja monin paikoin täysin käsittämätön, kuin jonkun muun kirjoittama. Hävetti niin että hautasin koko paska seitsemän sylen syvyyteen ja siitä huolimatta se säälittävä läpyskä tuli kaikkialla vastaan  ::osmoke

GILlian

Jaa..no, ensmäseks (ennen jätkän pahaa unta ja siihen huutoon heräämistä) näin unta, et Jehtro Rohstedt oli haastanu miut oikeuteen..jostain kengän kertomisesta...liitty töissä johonkin ampumisjuttuun vuosia sitten..mie sitte huusin sen pää punasena ulos meitin työpaikalta..
Sit vissiin uuestaa nukahdettuani näin unta lento-onnettomuudesta....taas..iso valko-punainen matkustajakone kaarsi taivaalla, katselin sitä ja sitten se kääntyi ja tippui suoraa alas..suljin unessa silmäni kuullakseni vain sen huudon, mutta ei...ei mitään...aivan hiljaista...
Sitten seisoin ja katselin sivusta ensihoitajien itkua, verta, kyyneliä...kauheaa.
No, kauanpa ne unet olikin poissa...:sdfg:

Tirppa

:blink: mä näin viimeyönä ihan perverssin unen...kehtaanko edes kertoa?? :facepalm:  No sen verran, että imuttelun jäljiltä siitä vaan tuli ja tuli sitä...

GILlian

Kuule, kyllä täälä kehtaa ihan kaikenlaista kertoa.. :psycho:

Tirppa

:facepalm: korkee kynnys on...mut seksiunen näin, noin lyhyesti kerrottuna. Jostain syystä mun unet liittyy paljon seksiin ja useat on vielä painajaisia. Monesti herää semmonen WTF-fiilis heti päällä - ei tiä mikä maa, mikä valuutta. Sit on koko päivä pilalla unen vuoksi.

GILlian

Miulla aika monesti samankaltanen olo varsinkin sen jälkeen kun näen hyvin todentuntusen unen juurikin taas tuosta lento-onnettomuudesta...niitä aika-ajoin tulee..

Tirppa

:blink: tiäkkö, mä näin muutamia vuosia sitten lähes joka ikinen yö unen lentokoneesta/helikopterista. Se lensi kotini lähellä aina ja joka kerta tippui maahan ja räjähti. Unet loppu sitten kun se katastrofaalinen terrori-isku sattu syyskuun yhdestoista...  :shock:

GILlian

Mie oon havahtunu monta kertaa pari päivää tuollasen unen jälkeen uutiseen lento-onnettomuudesta..varsinkin jos niitä monen monta näen putkeen monena yönä...sattumaa tai ei, ei ole kivaa.. :sorry:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview