News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Ainii, näin taas myös unen kovasta ukonilmasta...salama iski monen monta kertaa ja räjähti tuhoten tieltään viereistä taloa...muistan sen ääneen heti kun suljen silmäni..kauhea pamaus...

Tuppikulli

Unikirjan tulkkaus ukkosen jyrähdyksestä. Se symboloi luoksesi saapuvaa lohduttavaa viestiä.   :kahvi:

GILlian

Jaa...pitäs vissiin tulla sitten jokunen lohduttava viesti...näen noita unia melkeestä säännöllisesti..
Samaten kun lento-onnettomuuksista..

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

nyyyps

Mie näin.
Naisen kanssa ajeltiin pitkin etelän raitteja ja juotiin pepsiä ja sitten pupujussi hyppäs tielle ja särki hiluksin etusäleikön ja sitten muistettiin että jem asuu vieressä ja soitettiin sille, ja sillähän oli uus etusäleikkö.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Muistan yhden unenpätkän viimeyöltä.

Siinä mä annoin ensiapua koiralle kun sille oli mitä ilmeisemmin sattunut jotakin..
Annoin sille tekohengitystä (niinkuin koirille ja kissoille tehdään, et puhalletaan sierainten kautta ilmaa).

Sen sydän pysähtyi aina välillä mut sitten se pulssi taas näkyi näytöllä.
Tämä jatkui ja jatkui siinä unessa koko ajan.

Sit lukasin Unennäkijän Käsikirjasta koiran kohdalta seuraavaa (en saanut oikeestaan mitään selkoa siihen uneen):"Jos koira on ystävällinen, se edustaa ystävää, mutta jos ei, se voi edustaa itsepintaista ja nalkuttavaa, ehkä kateellistakin henkilöä".

Et niinq onko mulle joku kateellinen.. :blink: Mieskään ei nalkuta (  :psycho: )..
Mut mä oon kuullut muutamaan otteeseen et aika moni nainen haluis olla mun paikalla. Ovat ihastuneet/rakastuneet mieheeni. Ei se mua haittaa.. Siis kunhan vaan älyävät olla tulematta mun ja miehen väliin.. Siitä ei tykkää mies enkä minäkään. Jos joku tulisi ja yrittäisi parhaansa mukaan tuhota tätä meidän todella mahtavaa avioliittoa, en epäröisi hetkeäkään, kun menisin selvittämään naiselta et mitkä ovat sen aikomukset miestäni kohtaan  :nope:
Mut mies on sanonut mulle et jos joku moista edes yrittäis, se joutuis sanomaan kyseiselle naiselle melko pahasti (jos tavallinen puhe ei tehoais).
Meitä ei niin vaan saada toisiaan vasten. Kumpikin on toisilleen rehellinen. Mut siitä oltiin samaa mieltä et joskus valkoinen valhe sallitaan (tosin sellaista on sattunut meidän yhdessäolon aikana yhteensä 10-15 kertaa).

Tuppikulli

Näin jotain ihme ufo-juttua viime yönä, mutten enää muista kaikkea.  :sorry:

Bobo

En este mundo paz no existen.

=Siru=

Paljon unia ja sekavaa toimintaa, parikertaa heräsinkin kesken. Yhdessä pätkässä mä kannoin mein keittiöstä jonkun ruskeenkirjavan nuoren linnun ulos portaille. Heti jo käsistä pörähti lentoon.
Mitää seksiinviittaavaa en muista et olisin unessa nyt nähnyt.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

GILlian

Ukkosesta olen nähnyt unta parin viikon ajan ...yleensä painajaista...muitakin epämiellyttäviä unia on tullu nähtyä viime aikoina..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview