News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

GILlian

Ainii..ja mie olin jossain ihme soutukilpailussa niitten thaikkutyttöjen kanssa...kaikilla oli kireät punaiset uimapuvut, joista näky kyllä läpikin..muistan miten myö vaan naurettiin ja muka ymmärsin mitä ne puhui...

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

morkkis

muistan la-su väliseltä yöltä hämärästi unen.. siihen liittyi joku helvetin iso valkoinen kivitorni, joka oli sisältä suoraan ku scifi-leffasta, uskonlahko, alistaminen, väkivalta, ahtaat paikat, pakokauhu ja käärmeet :psp:

mä vissiin halusin "työni" puolesta liittyä johonkin lahkoon ja ainoana ehtona oli se, että osallistun sadomasokistisiin orgioihin :psp:
jostain syystä ketään niistä lahkolaisista ei kiinnostanu vetää mua turpaan, joten en vissiin päässyt  :psp:
sit ne esittelivät virkistystilan, se oli sellanen ihme lasikaappi jossa oli aivan vitusti käärmeitä :kahvi:
ku olin siel sisällä mulla ei ollu sukkia ja mä mietin, että vittu ois ees kengät ni ei pureminen satu.. koitin hakata niitä seiniä, muttei kukaan halunnu päästää mua ulos
mulla on hämäriä muistikuvia mitä sit tapahtu ku pääsin "virkistystilasta" ulos, mutten nyt oikeen saa kirjoitettua niitä :psp:

piirunverran

Mäkin näin unta!
Vanhin poika oli kyypparina jossain klubilla ja mä roikuin tiskillä.
Pyys anteeks kun ei ole pitänyt yhteyttä ja lupasi parantaa tapansa.
Täys fantasiauni.

morkkis

keskiviikko-torstai välinen yö:
istuin asunnossani ja täällä ramppas vähän väliä tuntemattomia ihmisiä, jotka sanoivat "sun meikkis valuu".. :psp:
yritin lähteä asunnostani, mutku astuin ovesta ulos olin siel taas :blink:

pitäskö mun nyt niiku etsiä sisäinen naiseni ja olla sinut sen kanssa vai mitä vittua :psp:

morkkis

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

=Juku=

Quote from: morkkis on Sat 15.01.2011 17:40:27 (UTC+0200)
kaveri osti kirvestä ja lätkäkassia :psp:

Väistele sitä pari päivää ettet päädy sinne kassiin!

Me first (rules of traffic)

Juissiii

Mie näin unta että olin päätynyt apachen miittiin :blink:
☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview