News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Mie olen parin viime viikon sisään kolmena yönä nähny unessa, että ovelle on ilmestyny vauva, ihan niinko sarjakuvissa semmosessa kopassa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Viimeyönä näin sellaista unta että koko kaveriporukalla oltiin retkellä ja istuskeltiin pikku asuntovaunussa. Sitten yhtäkkiä oltiinkin jäällä ja siinä keskellä lattiaa oli neliskulmainen aukko (ihan kuin jäähän hakataan sellainen, jos haluaa harrastaa avanto uintia)  :blink:
Sitten sieltä reiästä tuli aina joku kaveri asuntovaunuun ja joku taas vuorostaan lähti sinne toista kaveria tuuraamaan.. Ihan kuin oltas ollu jotain himpskatin hylkeitä, jotka lähtivät vuorollaan ruokaa hankkimaan..  :blink:
Siis tosi hämärä uni  :think:

morkkis

en muista mitä siinä tapahtui mutta kesken se jäi :parku:

NaiNeN

Taas näin painajaisia, aihe oli eri mutten muista mikä...
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Jarre

Vittu mitä unta taas:

Olin kaupoissa kattelee uutta moottoripyörää ku siellä myytiin Triumph Rocket III:sta. myyjä sitte tuli sanoo mulle että se on erikoistarjouksessa nyt. Jos ostaa uuden rocket III:en ni saa kaupan päälle peniksen pidennys leikkauksen  :blink:
Mä vielä tuossa unessa pitkään mietin että uskaltaisko sitä ees mennä siihen leikkaukseen ku siinähän on isoja riskejä että ei vehkeet toimi enään kunnolla. Heräsin kuiteski ennen ku kerkesin tekee päätöstä  :lach:
Carpe Natem

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Señorita iCola

Ilmeisesti unesi haluaa kertoa että tuommoinen pyörä ei yksinään pidennä tarpeeksi  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Arathon

Quote from: omglolnoob on Fri 20.11.2009 15:58:39 (UTC+0200)
Mie olen parin viime viikon sisään kolmena yönä nähny unessa, että ovelle on ilmestyny vauva, ihan niinko sarjakuvissa semmosessa kopassa.
Raskaana olet  :hahaa:
Tule hyvä kakku.

Ressukka

Näinpä unta että jouduin uudestaan inttiin jonkun sekaannuksen takia. No ei hätää mitään, unessa mä järkeilin että mulla on sotilaspassi et heti kun rupee hommat vituttamaan niin sillä mä pääsen sieltä pois. Aamulla kello keskeytti ammunnat... :psycho:

nyyyps

Quote from: Arathon on Sat 21.11.2009 15:56:50 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Fri 20.11.2009 15:58:39 (UTC+0200)
Raskaana olet  :hahaa:
Olen sairastellu itteni mahoksi, muuten ehkä. En ole vielä kuullu, että kuka ilmottaa olevansa raskaana. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview