News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Tais liittyy lento-onnettomuuteen taas, mut tällä kertaa siihen on selkee syy..kahtoin eilen sitä National Geographic:n dokkaria..

Milla Makia

Aloin tupakoimaan (poltin valkoista Smarttia), olin niin kipeä selästä että tarvin rollaattorin ja kävelykepin, ja ratsastin kirahvilla aamuvarhain kajaanilaiseen kahvilaan. Kaikki samassa unessa.  :psp:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Kumimuna

Quote from: Milla Makia on Sun 07.03.2010 08:34:37 (UTC+0200)
Aloin tupakoimaan (poltin valkoista Smarttia), olin niin kipeä selästä että tarvin rollaattorin ja kävelykepin, ja ratsastin kirahvilla aamuvarhain kajaanilaiseen kahvilaan. Kaikki samassa unessa.  :psp:
Toimintauni  :psycho:
Horatsu MauMau ::lsmoke

GILlian

Paljon rakkaita ihmisiä unessa, jossa me kaikki oltiin samassa talossa ja räpsittiin toisistamme kuvia.. :blink:

GILlian

Ei mitään kivaa ainakaan kun oli simmonen  :sorry: -fiilis aamul..

paavo

Taisit elää ristiäiset uudelleen kun oli niin kivaa :drag:

GILlian

[:]Kylkiluu[:]

Melko hämmentäviä unia männä yönä. Olin yhdessä tamperelaisessa ostoskeskuksessa ilta-aikaan, paikka oli lähes autio. Neljä tuntematonta naista lähestyi mua ja jostakin syystä alkoivat käyttäytyä mua kohtaan uhkaavasti. Tein kaikista perusteellisesti selvää metallitangolla, jonka sain jostakin käsiini  :blink: ::osmoke

=Juku=

Quote from: Kylkiluu on Mon 08.03.2010 13:16:37 (UTC+0200)
Melko hämmentäviä unia männä yönä. Olin yhdessä tamperelaisessa ostoskeskuksessa ilta-aikaan, paikka oli lähes autio. Neljä tuntematonta naista lähestyi mua ja jostakin syystä alkoivat käyttäytyä mua kohtaan uhkaavasti. Tein kaikista perusteellisesti selvää metallitangolla, jonka sain jostakin käsiini  :blink: ::osmoke
:sohvapiilo:

Me first (rules of traffic)

GILlian

Quote from: Kylkiluu on Mon 08.03.2010 13:16:37 (UTC+0200)
Nonni.. :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview