News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Mie unessa sain Ram kakspuokin ja arvakkaa vituttiko herätä. :eiei:
Oli manuaaliaskilla, musta ja mummot pelkäs. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Pokerface

pösön puhaltimen nopeusvastusta etsin, mutta ei löytynyt mistään, koko kojetaulun purin  :kerpele:

Memme

Muistan vain pikku pätkän viimeyön unesta.

Siinä joku tyrkytti mulle huumeita ja minä olisin sitten halunnut vetää sitä (metamfetamiinia oli).
Ja sitten kun ilmoitin haluavani polttaa sitä niin se tyyppi olikin hävinnyt.. Mut kuitenkin se tuli sit siihen uneen niin, etten mä kerennyt ikinä sille sanoa, mitä halusin.
Etsiskelin sitä ainetta vaikka mistä. Takkien taskut käänsin ympäri.
Sitten se tyyppi sanoi ettei sillä ole enää mitään. Jotain mä siinä vielä yritin kysellä niin silloin heräsin ja olin erittäin onnellinen et oli vain unta!!
Mulla oli jotenkin syyllinen olo ensin herättyä   :blink:  Mitä ihmettä   ::osmoke

Donkey

Quote from: Memme on Mon 11.10.2010 18:39:22 (UTC+0300)

Siinä joku tyrkytti mulle huumeita ja minä olisin sitten halunnut vetää sitä (metamfetamiinia oli).
Ja sitten kun ilmoitin haluavani polttaa sitä niin se tyyppi olikin hävinnyt.. Mut kuitenkin se tuli sit siihen uneen niin, etten mä kerennyt ikinä sille sanoa, mitä halusin.
Sitten se tyyppi sanoi ettei sillä ole enää mitään. Jotain mä siinä vielä yritin kysellä niin silloin heräsin ja olin erittäin onnellinen et oli vain unta!!
Mulla oli jotenkin syyllinen olo ensin herättyä   :blink:  Mitä ihmettä   ::osmoke
Fläshpäkki? :think:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Memme

Quote from: Mr. Green on Mon 11.10.2010 18:45:45 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Mon 11.10.2010 18:39:22 (UTC+0300)

Fläshpäkki? :think:
No en tiedä et mikä oli..   :blink:

Varsinkaan kun en ole metamfetamiinia edes nähnyt.. Hui, toivottavasti ei tulis samanlaisia unia enää mut luulenpa että ei tuo ollut ensimmäinen tuota laatua  :think:

Memme

Näin viimeyönä inhottavaa unta!!

Sellaista että oltiin minä, mies ja isän veljen vaimo jossain ihan ihmeellisessä kulkuvälineessä (puoliksi bussi ja juna)  :blink:
Siinä sitten piippu kiersi kaikkien luona ja sain käteeni otettua tietää et se piipussa oleva juttu oli crackiä!! Ja en suostunut polttamaan, huidoin sitä pois näkyvistäni.
Olin siinä unessa muutenkin todella pettynyt mieheeni kun repsahti moiseen!!

Mies sanoi sitten mun herättyäni et olin puhunut unissani ja sanonut et "vie se helvettiin" ja "älä tuo sitä tänne, viskaa se helvettiin siitä"!

Et tällaista taas...    :kahvi:
Oon todella onnellinen kun heräsin  :jepso:  Huokaisin helpotuksesta.

Donkey

Mulle oli olevinaan kasvana revolverin kahva takaraivoon. Muutapa en muistakkaan.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Memme

Tuli viimeöinen unenpätkä mieleen.

Siinä minä ja äiti keskusteltiin ilmaston lämpenemisestä..  Ja sitten kun satuttiin jonkun ison ikkunan kohdalle (jonkun kaupan ikkuna tjtn.) niin me oltiinkin jääkarhuja   :blink:
Käveltiin neljällä jalalla. Muistan sen kävelyn, herätessä polvet tuntuivat oudoilta..

Mitäköhän tuokin tarkoittaa  :think:
Povasikohan se kovia pakkasia talveksi?!  Tosi outoja unia oon nähnyt nyt viimeaikoina  :jees:

=Juku=

Me first (rules of traffic)

morkkis

yks yö olin muutaman kaverin kanssa jossain kaupungissa.. siel oli jotkut markkinat ja keskellä tietä oli sellanen iso kahviteltta.
mä menin sit kahville ja mun pöydässä istui venäläisiä maatuskan näköisiä mammoja, sit nää totesivat savonmurteella, etteivät jaksa juoda teetä loppuun.
mä jäin pöytään kuppien kanssa ja sit yhtäkkiä hyppäsin kaiteen yli ja lähdin polkemaan pyörällä niin helvetisti johonkin ::osmoke olin jossain yksiössä jossa oli mies ja nainen.. mies oli alasti sohvalla, tais yrittää vetää vaatteita päälleen  ja nainen koitti katella muualle ja tais sanoa jotain, että sitä ihmetyttää miks toisten täytyy olla aina alasti tms.
no mä olin yhtäkkiä alasti eteisessä ja se nainen oli myös alasti :facepalm: sit mä olin jossain helvetin pitkässä käytävässä, siel oli pulpetteja ja toimistotuoleja..käytävän päässä oli lehdetön tammi.. sit siinä tammen vieressä oli ovi josta en astunut sisälle :psp:
lopuksi olin taas niillä "markkinoilla" ja menin katsomaan onko mun tee jäähtynyt.. heräsin siihen, että näin sieniä teelautasilla..

aamulla oli semmonen lievähkö "mitä vittua"-fiilis ::osmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview