News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Oli kaikenlaista...hitosti pihalla kukkia syöviä kauriita, vähän bunkkeria, joka oli naamioitu taloksi ja siellä piti juhlat pitää...sillä välin kun käväisin kotona ni oli sitten Sami Hedberg eksynyt meille valittamaan aviokriisiään..mie sitä sitten lohduttamaan ja se otti sen vähän turhankin hyvin, rupes vonkaamaan ja mie paniikissa miettimään, että helvetti, eroon tuosta ja nyt...sitten pitikin lähteä niihin juhliin sinne bunkkeritalolle, jonka reitin mie ajoin aina väärin..eksyttiin ja oikaisin metsän läpi..metsässä juoksi ihmisiä kellukkeet päällä, niitä piti väistellä..vihdoinkin kun päästiin talolle, ilotulitus oli just alkamassa ja koska kiire, systeri tipahti pelletaskuun...40m syvä tasku, jonka pohjalla oli asfaltti..mutta ihteään ei voinut satuttaa, koska aina tarttui jonnekin ja ne taskut hidasti putoamista...sitten systeri huuteli alhaalta, että perkele, nyt miulla kestää, menkää vaan...

:okahvi:

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Mysti

Viime yö oli kovinkin väkivaltapainotteinen. Joku random miespuolinen hullu hakkas mua nyrkein ja potki mua. Makasin jossain kadulla asfaltilla ja yritin potkia sitä idioottia takaisin samalla, kun yritin suojata kasvojani ja päätäni, että ei menis henki.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Mysti

Olin muuttamassa muka taas viime yönä. Mulle oltiin jo vuokrattu se asunto, mihin olin muuttamassa. Siis ilman, että oisin itse nähnyt sitä asuntoa etukäteen. Ensin mulle sanottiin, et siin asunnos olis asuinneliöitä 100, mut lopulta mulle kerrottiin totuus; asuinneliöitä oli kuulemma 400. Ja sen kyllä huomas, kun aina kun avas jonkun oven, niin asunto vain jatkui ja jatkui. Vuokra siinä oli vain jotain 800 euroa, kun ottaa huomioon, että se oli yhtä aikaa kaupungin keskustassa, mutta kuitenkin meren meren rannalla, jossa ei ollut mitään keskustojen hälinää. Se asunto oli melko pitkälti kalustettu valmiiksi tyylikkäillä huonekaluilla. Siitä lukaalista löytyi mm. ikioma aulabaari, jumalattomasti kaikkia kuntoiluvälineitä ja -laitteita, allasosasto ja pirun hieno takkahuone. Jännä, et vieläkin muistan aika paljon niitä kaikkia yksityiskohtia.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Donkey

Pitäsköhän pikkuhiljaa huolestua, kun näkee unta et on ryövuorossa :foliopipo: Ei voi olla normaalii...

=Siru=

^ no ei ole normaalia kun vielä palkatta joutuu ryöskentelemään  :blink:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Donkey

Quote from: =Lily= on Mon 20.10.2014 14:06:43 (UTC+0300)
^ no ei ole normaalia kun vielä palkatta joutuu ryöskentelemään  :blink:
Lähinnä se ihmetyttää unessa ku olevinaan suoraan kuormasta lahtaan elukoita... :blink:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Donkey

Entäs jos herää tommosen unen jälkeen kädet veressä? :think:

nyyyps

Luin ensin väärin, että kädet perseessä. Ihmettelin, että mitäs poikkeavaa siinä muka sitten olisi. :psp: :lach:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview