pomolle/työkaverille tehdyt kepposet

Started by =Lutris=, Tue 15.09.2009 20:37:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kumimuna

Euromaskin (siis hitsausmaskin, jos joku ei tiedä) tummaan visiiriin on näppärä piirrellä mustalla tussilla
sisäpuolelle kaikkin kyrvän, pillun ja perseenkuvat mitä mieleen tulee, ehkä vielä joku mukava runo
niille, jotka jäävät töihin, kun itse lähdet lomille. Ei meinaan näy, ennenkuin alkaa hitsaamaan  ::smoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

jta

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 16.09.2009 22:28:47 (UTC+0300)
:bounce: Ja totta molemmat tapahtumat, minä tunnen sen rekkamiehen...

itse kumminkin...  :psycho: :lach:

Quote from: kumimuna on Wed 16.09.2009 22:31:49 (UTC+0300)
Euromaskin (siis hitsausmaskin, jos joku ei tiedä) tummaan visiiriin on näppärä piirrellä mustalla tussilla
sisäpuolelle kaikkin kyrvän, pillun ja perseenkuvat mitä mieleen tulee, ehkä vielä joku mukava runo
niille, jotka jäävät töihin, kun itse lähdet lomille. Ei meinaan näy, ennenkuin alkaa hitsaamaan  ::smoke
Tää pitääkin laittaa korvan taakse..  :psycho:

Kumimuna

Quote from: jta on Thu 17.09.2009 00:57:31 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 16.09.2009 22:28:47 (UTC+0300)
:bounce: Ja totta molemmat tapahtumat, minä tunnen sen rekkamiehen...

itse kumminkin...  :psycho: :lach:

Quote from: kumimuna on Wed 16.09.2009 22:31:49 (UTC+0300)
Euromaskin (siis hitsausmaskin, jos joku ei tiedä) tummaan visiiriin on näppärä piirrellä mustalla tussilla
sisäpuolelle kaikkin kyrvän, pillun ja perseenkuvat mitä mieleen tulee, ehkä vielä joku mukava runo
niille, jotka jäävät töihin, kun itse lähdet lomille. Ei meinaan näy, ennenkuin alkaa hitsaamaan  ::smoke
Tää pitääkin laittaa korvan taakse..  :psycho:
Hitsaamiseen liittyen, jos työmaalla käytetään tig-hitsauskoneita, kannattaa lomillelähtiessä
kaikkiin polttimiin vaihtaa elektrodin tilalle maalitussilla (hopea) maalattu pyöreä hammastikku.
Saa aikaan mielenkiintoisen katoamistempun ja vuolaat vitunhuudot  :jepso:
Jos hammastikkuja ei ole  tarjolla, voi myös elektrodin vahvuisen lisäainelanganpätkän
terottaa nätisti ja laittaa polttimeen. Katoaa kanssa näppärästi  :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Örtzi

Limupullo täyteen vettä ja väärinpäin haalarin takataskuun. Säväyttää aina.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Muuan päivä hallilla puhalleltiin kumihanskoihin ilmaa, ja niitä solmittuja ilmapallkumihanskoja pyöri pitkin hallia.
Otin yhen, pistin vettä ja nippusiteellä kiinni, jätin penkille. En tiiä mitä tapahtu, istuko joku. Olin pihalla viisaasti evakossa. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Mustis

Ikinähän ei ole mitään källiä tehty  :psycho:

Joku random tyyppi kysyi meidän pomoa ja osoitin tälle henkilölle pomon alemmassa kerroksessa. Saatesanoiksi sanoin vielä tälle tyypille: "meidän pomolla on vähän huono kuulo, joten puhu sille aika kovaa". Pomo meinas saada *askahalvauksen, kun tää randomtyyppi karjas sen vieressä: "PÄIVÄÄ".

Työkaverin turvavaljaiden "säätäminen" tai solmiminen on suunnilleen päivittäistä...

Atomivoimalassa on spraypurkissa suojarasvaa käsiin laitettavaksi. Siitä aineesta on saatu monet ilot irti...

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Kumimuna

Quote from: Mustis on Thu 17.09.2009 11:42:50 (UTC+0300)
Atomivoimalassa on spraypurkissa suojarasvaa käsiin laitettavaksi. Siitä aineesta on saatu monet ilot irti...
Vaseliini tai grafiittirasva on kanssa auton ovenkahvojen alla tai haalarintaskussa oivallista tavaraa  ::lsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

Lexa

Meillä on työpaikalla ihan tapana lähettää sisäpostissa kuoria joissa on millon mitäkin merkattu vastaanottajaksi. :psp: Saa aina kuka onkin vuorossa niitä käsittelemässä vähän päänvaivaa.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

koppis

Quote from: Mustis on Thu 17.09.2009 11:42:50 (UTC+0300)
Joku random tyyppi kysyi meidän pomoa ja osoitin tälle henkilölle pomon alemmassa kerroksessa. Saatesanoiksi sanoin vielä tälle tyypille: "meidän pomolla on vähän huono kuulo, joten puhu sille aika kovaa". Pomo meinas saada *askahalvauksen, kun tää randomtyyppi karjas sen vieressä: "PÄIVÄÄ".
:lach:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Betonishamaani

Peltoreihin pehmusteiden taakse niitä silicapusseja, efekti on kuulemma, kuin olisi marakassit korvissa  :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview