News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Jehovantodistajien karkotin

Started by Brooke, Thu 24.09.2009 15:09:57 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Arathon

meillä kävi pari tuntia sitten. Antoivat ilmaiseksi lehtiä, tosi huippua porukkaa!
Tule hyvä kakku.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Arathon

Nyt oli aika mielenkiintoinen aihe, mut sitten se Jeesus pilaa sen kuitenki  ::nsmoke Olis tossa pöydällä viel Pelastusarmeijanki lehti. Sit alan heittää noppaa mihin liityn  ::hihsmoke
Tule hyvä kakku.

morkkis

meil on käyny kerran isä kävi avaamassa oven krapulassa ei oo sen jälkeen näkyny :psycho:


Tanjii

yhdes vaiheessa piinasivat minua melkein kerran kk... Kerran kun istuttiin kavereidan kanssa iltaa ja huomattiin et kaksi ihan nättiä tyttöä kiertäää rapusta rappuun niin kaverini ehdotti et hän menee avaa oven.. Noh oli yrittänyt treffeille jomman kumman kanssa... Eip ole kiusineet sen jälkeen  :jepso: :jippii: Minulla ei ole mitään ihmisten uskontoja vastaan niin kauan kun pitävät omana tietonaan  :jepso:

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Ziperia

Quote from: burger king on Thu 24.09.2009 15:55:23 (UTC+0300)
Quote from: Tanjii on Thu 24.09.2009 15:46:10 (UTC+0300)
Minulla ei ole mitään ihmisten uskontoja vastaan niin kauan kun pitävät omana tietonaan  :jepso:

:jees:
Ei kannata sekoittaa kulttuuria ja uskontoa keskenään. :nope:

Dimmu Burger

Quote from: Ziperia on Thu 24.09.2009 17:49:31 (UTC+0300)
Quote from: burger king on Thu 24.09.2009 15:55:23 (UTC+0300)
Quote from: Tanjii on Thu 24.09.2009 15:46:10 (UTC+0300)
Minulla ei ole mitään ihmisten uskontoja vastaan niin kauan kun pitävät omana tietonaan  :jepso:

:jees:
Ei kannata sekoittaa kulttuuria ja uskontoa keskenään. :nope:
Näytä minulle kristitty joka pitää burkhaa. Tuon käyttöähän perustellaan vain ja ainoastaan uskonnolla, ei sillä että se nyt vaan on muotia täällä päin :jees:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

dartvader

Quote from: Tanjii on Thu 24.09.2009 15:46:10 (UTC+0300)
yhdes vaiheessa piinasivat minua melkein kerran kk... Kerran kun istuttiin kavereidan kanssa iltaa ja huomattiin et kaksi ihan nättiä tyttöä kiertäää rapusta rappuun niin kaverini ehdotti et hän menee avaa oven.. Noh oli yrittänyt treffeille jomman kumman kanssa... Eip ole kiusineet sen jälkeen  :jepso: :jippii: Minulla ei ole mitään ihmisten uskontoja vastaan niin kauan kun pitävät omana tietonaan  :jepso:

Isoisä oli kutsunu oikeen sisään, kun oli nuoria neitejä tullu esittelemään. Olivat hävinny melko vikkelään kun äijä rupes availeen housujansa kutsu kamarin puolelle... ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview