News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä ette vaan tajua?

Started by Milla Makia, Thu 21.01.2010 14:48:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Milla Makia

Mä en ymmärrä käsilaukkuja. Siis sellaisia kädessä kannettavia laukkuja. Salkut on asia erikseen, nyt puhun naisten käsveskoista. Parhaimmillaan roikutetaan puolen hehtaarin kokoista syöveriä, joka imee enemmän tavaraa kuin Eka Vekaran lannevaate. Mahtaa olla ergonomista raahata koko maallista omaisuuttaan kyynärvarren varassa.  :blink:

En myöskään ymmärrä, miksi kaupoissa laitetaan aina kenkien, hanskojen ja vaatteiden pienimmät koot ylimmäksi.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

paavo

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

[:]Kylkiluu[:]

Käsilaukuista tuli mieleen, että mä en ymmärrä niitä ns. kirjekuorimallisia käsilaukkuja. Niitä, joihin ei mahdu käytännössä muuta kuin puuterirasia ja hyvällä säkällä puhelin. Ja sellaista kun roudaat toisessa kädessä koko illan, se lopulta jää jonnekin  ::osmoke Voihan sellainen väsky olla tietynlaisissa tilaisuuksissa tyylikäs mutta mun käytössäni sellainen olisi äärettömän epäkäytännöllinen.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

GILlian

GILlian

Quote from: Kylkiluu on Thu 21.01.2010 15:03:16 (UTC+0200)
Käsilaukuista tuli mieleen, että mä en ymmärrä niitä ns. kirjekuorimallisia käsilaukkuja. Niitä, joihin ei mahdu käytännössä muuta kuin puuterirasia ja hyvällä säkällä puhelin. Ja sellaista kun roudaat toisessa kädessä koko illan, se lopulta jää jonnekin  ::osmoke Voihan sellainen väsky olla tietynlaisissa tilaisuuksissa tyylikäs mutta mun käytössäni sellainen olisi äärettömän epäkäytännöllinen.
Tuosta tuli mieleen, että mää oon kans joskus miettiny samaa...ja ne on rumiakin vielä..vaikee kantaa..

Mutta muuten kyllä pidän käsveskoista..juuri uusimman hankinnan tein.. ::lsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview