Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Quote from: Liekki on Wed 08.02.2012 11:26:18 (UTC+0200)
EEloppi nyt äkkiä myy koko roskan mikkisoftalle ja sitten katoaa pääkonttorikin  :psp:

http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2012/02/08/nokian-irtisanomiset-1990-luvun-lamasta-alkanut-draamankaari-paattyy/201222706/12
Moni Suomessa on ostanut Nokialaisen puhelimen tähän asti koska se on "suomalainen". Nyt kun valmistus Suomessa loppuu kokonaan, niin markkinaosuus kotomaassa tulee aivan varmasti romahtamaan.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Jarre

sääli toki että porukka menettää työpaikkoja Salossa, mikä on muutenkin pieni kunta. Mut typerää sanailla että toi jotenkin vaikuttais vitusti Noksuun että valmistus siirtyy aasiaan. Mun käsittääkseni Apple ei tee yhen yhtä puhelinta ite, silti kukaan ei hauku niitten laatua tai itke sen perään...  :think:
Carpe Natem

Lexa

No, Suomalaiselle Apple ei oo koskaan ollukaan kotimainen - Nokia taas joskus oli oikeasti suomalainen, ja suomalaiselle tuotteelle on aina pistetty ihan oma arvonsa :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Ei Apple teekään. Apple ei tee montaa muutakaan asiaa ja silti Applea ei haukuta. Mutta se, että Nokian valmistus loppuu Suomesta kokonaan tulee vaikuttamaan markkinaosuuteen tässä maassa.

Lexa

Ai niin, ja piti lisäämäni että haukutaanpas. Kyllä monikin haukkuu Applen tuotteita ja Applea. Minä itse muiden muassa.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Ja kun tuo päätös koskee hiukan enempi kuin tuhatta nokian työntekijää. Alihankkijat jne. tuohon mukaan, niin kokonaiskuva johon vaikuttaa on äkkiä 50 000 ihmistä. Tähän näiden sukulaiset ja tuttavat plus muut jotka eivät enää periaatteesta osta noksua, niin ei tuo voi olla vaikuttamatta. No, Suomi on Nokialle yks hyttysenpaska meressä, täysin turha valtio. Pari vuotta ja täällä ei ole nokiasta enää muuta muistoa kuin kaatopaikalla makaavat kyltit.

Örtzi

Quote from: LeX on Wed 08.02.2012 17:29:25 (UTC+0200)
Ai niin, ja piti lisäämäni että haukutaanpas. Kyllä monikin haukkuu Applen tuotteita ja Applea. Minä itse muiden muassa.
Helpommin Nokiaa parjataan.

Kastori

mihinkään romaha.. mummut ja papat jotka on aina ostanu nokian, ei muita tohi ostaa.. nuorempi väestö nyt ei nykyään paljon valmistusmaita seuraile.. ja kun ei se laatu siitä kummene..

Jarre

Ohan toi sille porukalle paska, 2/3-osaa saa kenkää ja kuinka moni muu....tosin komponentteja ei oo Suomesta taidettu ostaa vuosikausiin...  :think:

Sitä mä vaan tuossa tarkoitin että laatuun tai muuhun toi ei välttämättä kamalasti vaikuta. Tää kun on puhelimia koskeva triidi ni toi muu osuus kuuluu muualle...  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Quote from: Kastori on Wed 08.02.2012 17:35:21 (UTC+0200)
mihinkään romaha.. mummut ja papat jotka on aina ostanu nokian, ei muita tohi ostaa.. nuorempi väestö nyt ei nykyään paljon valmistusmaita seuraile.. ja kun ei se laatu siitä kummene..
Katellaan nyt et esim miten pitkään TEM pitää Nokiaa suomalaisena...tällä on jo iso vaikutus suomen kokoisessa maassa  :jees:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview