Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jarre

koppas näppärästi (tai no ei, mut koppas kuitenkin) simmille osan numeroista, joten saa sitten halpiksella soiteltua... ostan kampista jonkun höpiksen ni on puhelin millä soitella...  :jees:
Carpe Natem

=Juku=

Menikö siitä puhelimesta virtaliitin?  Pääseekö sisältä kurkkaamaan onko joku joutos pettänyt?

Me first (rules of traffic)

Jarre

Quote from: Juku on Sat 01.12.2012 14:47:08 (UTC+0200)
Menikö siitä puhelimesta virtaliitin?  Pääseekö sisältä kurkkaamaan onko joku joutos pettänyt?
Joo, saattaa olla että lähetän korjattavaksi... ite en nyt jaksa alkaa juottelemaan kun tuossa ei oo sitä tavallista vaan pelkkä mikro-sim  :jees:
Carpe Natem

Jarre

E7 läksi huoltoon, nyt on käytössä vanha sotaratsu E51 joka on sivumennen sanottuna mun eka työpuhelin täältä ja ostettu miulle lokakuussa 2008.
Toimii kuin junan vessa on joskus toiminut, eli peruspuhelimena täydellisesti...  :jees:
Carpe Natem

=Juku=

Me first (rules of traffic)

paavo

Kiukkusin Nokian naamakirjasivulla kun julkeavat lähettää s-postiin mainosta 920  luurista.
Perkele kun olen koettanut ostaa sitä mutta ei onnistu, vittuako vielä mainostavat. ::smoke

jnrk

Mulle tulee edelleen soittoja vanhasta myynti-ilmoituksesta, kun myin noin vuosi sitten E52:n Mistä vitusta jengi kaivaa poistettuja ilmoituksia. :kerpele:

Susey

Googlesta löytyy tuhottoman kauan sitten poistetutkin ilmoitukset, siinä esikatselutekstissä on parhaimmillaan puhelinnumero :jees:

Jarre

Hetken kun totutteli ni toi E51 on kyllä puhelimena aika pirun hyvä...jos siis haluaa vaan soittaa ja lähetellä tekstareita. Perkeleen yksinkertainen käyttää, kivan kokonen ja kevyt käsitellä.  :jepso:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview