News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

SM-liiga 2010-2011

Started by Señorita iCola, Thu 16.09.2010 16:27:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa mestaruuden tällä kaudella?

Blues
4 (8.7%)
HIFK
7 (15.2%)
HPK
0 (0%)
Ilves
3 (6.5%)
Jokerit
5 (10.9%)
JYP
3 (6.5%)
KalPa
4 (8.7%)
Kärpät
6 (13%)
Lukko
2 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
SaiPa
2 (4.3%)
Tappara
1 (2.2%)
TPS
5 (10.9%)
Ässät
4 (8.7%)

Total Members Voted: 41

Señorita iCola

Kohta tulee joululahjaksi KalPan valmentajalle fudut ja Samppa hyppää kaukaloon pitämään joukkueen playoffeissa

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010120812830368_jk.shtml
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Tieko

tylsä triidi kun metua ei ole  :psp:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Diego on Sun 19.12.2010 16:05:25 (UTC+0200)
Sillähän ei ole merkitystä, että Sm-liiga on maajoukkuetauolla.. :kahvi:

IsoPahaJolppi

Quote from: Jurve on Sun 19.12.2010 16:26:36 (UTC+0200)
:drool: Kyllä noi maajoukkueenkin pelaamiset näytti niin kovin tutunoloisilta, mutta sittenhän,mä,sen hokasin, nehän pelas melkeen kun saipa liigassa.  :nykytaide:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Ruutupaitarakastaja

Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 20.12.2010 23:40:40 (UTC+0200)
Quote from: Jurve on Sun 19.12.2010 16:26:36 (UTC+0200)
:drool: Kyllä noi maajoukkueenkin pelaamiset näytti niin kovin tutunoloisilta, mutta sittenhän,mä,sen hokasin, nehän pelas melkeen kun saipa liigassa.  :nykytaide:
:rofl:

Mut eikös saipa häviä vaan maalilla tai kahdella, eikä joka ilta 4-5:llä maalilla..

IsoPahaJolppi

:jepso: Silläpä minä sen melkeen siihen laitoinkin, mutta pisteitä tuli samaa tahtia kun saipalle
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Morgan

Jussi Makkonen siirtyy tps:iin. Mako purki sopparin jypin kanssa saadakseen peliaikaa enemmän, turussa sitä varmasti onkin luvassa.
Jypissä Makkonen ei koskaan oikeen "istunnut" tuohon ryhmään,7+8 olis odottannut pikkasen enemmän pelasi ajoittain aika flegmaattisesti, toivottavasti nyt saa näytää mihin oikeesti pystyy
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

IsoPahaJolppi

:think: Kenet ne pistää tulkkaamaan kun se oikein innostuu tiki-talkkaamaan pelin tiimellyksessä.

Morgan

Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 27.12.2010 19:09:07 (UTC+0200)
:think: Kenet ne pistää tulkkaamaan kun se oikein innostuu tiki-talkkaamaan pelin tiimellyksessä.

:lach:

Kaikella kunnioituksella Tikiä kohtaan, pelaajana loistava. Epäilen aika vahvasti Tikkasen valmennustaitoja, no ehkä Tiki osoitta että meitsi on väärässä
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin