News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Noloin mokasi?

Started by Tirppa, Wed 15.12.2010 19:58:40 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ukko

"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Atomisaattori

Minähän en koskaan mokaa, kaikki on aina tarkoin etukäteen suunniteltua  :psp:

Tai sitten ohitan kys. tilanteet ja syytään niistä muita, niin ettei vaan jää mieleen  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Tirppa

No mä voin aloittaa kyllä...oon nimittäin mokailun mestari  :facepalm:

Noloin on ehkäpä se kun olen näin lyhyt niin tartuin paidan hihasta oven ripaan kun ryntäilin duunissa kiireessä ja mun paita repeytyi päältä...Sit oon juuttunu lasten lumilinnaan persiistä kiinni, sitten oon kaupassa heitelly tavaroita toisen kärryyn (luulin omaksi), sitten oon edelleenkin kaupassa esitellyt rintaliivejä jollekkin vieraalle ukolle puhuen perwoja...yms. pientä kivaa...  :jepso:

Atomisaattori

Eihän nuo ole noloja mokia, nuohan ovat joka päiväistä menoa täällä  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Betonishamaani

Kyllä ne mokat on yleensä muita nolottanut enemmän kuin itseä :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Tirppa

Pahimmat tulee lievässä huppelissa...niitä ei voi edes kertoa  :facepalm:

[:]Kylkiluu[:]

Vaikea niistä mokista on rankata yhtä ylitse muiden, mutta yksi tulee näin äkkiseltään mieleen... Saatan olla sen täällä aikaisemminkin kertonut mutta menköön uusintana.
Olin n. 18-vuotias ja ollut edellisiltana kaverin kanssa juopottelemassa Tampereen yössä ja jostakin syystä kaverin passi oli jäänyt mun käsilaukkuuni edellisillan jäljiltä. Menin seuraavana päivänä rapuloissa nostamaan pankista viimeisiä rahojani joita ei automaatista saanut eli n. 30 markkaa. Paperit piti näyttää virkailijalle ja ojensin passia, jonka heti kädestä irrottua ulkonäöstä tunnistin kaverin passiksi. Menin jostakin syystä paniikkiin ja kirahdin, että "eiku ei sitä, ne on väärät paperit!" Virkailija ojensi mulle passin takaisin kummastuneena ja mä punaisena kaivoin oikean passin laukusta.

Seuraavaksi piti kuitata nosto allekirjoituksella ja mä olin hetkeä ennen kuittausta ajatellut pikkusiskoani ja aloin tuhertaa siskon nimeä kuitin riville. Huomasin mokani ja tuumasin, että "nyt tuli kirjoitettua väärä nimi"  :facepalm:
Virkailija katsoi mua niin vinoon etten ole sen koommin kehdannut asioida ko. pankissa  :psycho:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview