News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Leivontatriidi

Started by Milla Makia, Mon 17.01.2011 16:38:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GILlian

Koskahan sitä jaksaisi....porkkanamuffeja reilulla tuorejuustokuorrutteella tekis mieli  :drool:

=Siru=

Mun pitäis  alkaa perehtymään gluteenittomaan leivontaan.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Esinahka-Einari

Maissia käytetään paljon Ameriikoissa leivonnassa :good:

=Siru=

Joo.  Mutta varmaan turhaa odottaa et leivonnaisten ulkonäkö sit tulee sama mihin on tottunut?  Kun ajatelin käyttää vaan luontaisesti gluteenittomia jauhoja.

GILlian

Rakennehan niissä se ongelma usein on..harvoin sitä jauhoilla makua tehdään. Kuivuvat helposti eivätkä nouse samallalailla.

Pitäisi kokeilla kun jaksaisi..vehnä on se mitä joudun välttämään myöskin tärkkelyksen muodossa.

=Siru=

Mulla vasta muutaman päivän vanha on tää gluteenittoman kokeilu ja tuntuu toimivan. 

=Lutris=

Finax Psylliumia käskettiin ostaan. Joku gluteiiniton pulveri. ... kuulemma leipäjauhojen sekaan  :crazy:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

Kokeilkaas suolistohiivan hoitoa, jos gluteeniton auttaa. Gluteeni ei välttämättä ole paha muuten kuin saa hiivan kukkimaan. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Mulla ei siis oo mitään keliakiadiagnoosia mutta oireet ainakin osittain viittaa just kotimaisten viljojen suuntaan.

nyyyps

Taustalla saattaa silti olla suolistohiiva. Hiivahan tykkää gluteenista. Kannattaa lukea siitäkin, jos keliakia ei tärppää.

Mulla ainaki oli hiiva eikä muotikeliakia. Ja nykyinen ruokamaailma on semmonen, että helvetin monella on. Gluteeniton ruokavalio hellittää hieman hiivaoireita, kun suolisto paranee, siksi se haiskattaa keliakialta gluteiinitonta kokeillessa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview