Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Minun tietokone sanoi, että laita tuo crimson juttu kö näyttis tahtoo. :bounce:
Mukavaa, että se kertoo mulle juttuja. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

jta

Mun tietokone alkaa kertoileen että voisit päästää jo eläkkeelle. Alkaa emo pikkuhiljaa oirehtia siihen malliin kun alkaa pudotteleen jo useampia asemia lennosta pois.

KH

Quote from: jta on Thu 31.12.2015 16:22:40 (UTC+0200)
SSD vielä kehiin niin ei kuulu enää sitä kovon raksutustakaan.
On jo käyttikselle, pelit pyörii teraselta HDD:ltä jossa on vapaana 300 gigaa. Kalliiks tulis sinänsä peleille varata ainaki 512Gb olettaen et yks iso peli on 50-60Gb ja niitä ois lähemmäs se 5-10 ja pienemmät päälle ::osmoke
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

Niin joo jotkut on tuollasia pelihirmuja.  :psycho: Itellä varattuna 50gigaa peleille tuolta ssd:ltä ja käytössä peräti 1,5 gigaa.

IsoP

Voi elämänkevät kun olen NNN:n koneesta jahdannut vikaa miksi se kaatuilee satunnaisesti ja ei mene järkeen mikä siinä on vikana :sdfg: Mihinkään lokeihin ei jää mitään viitteitä, järjestelmänseurannasta näkyy ettei mikään prosessi sitä ilmeisesti kaada. Kahta näytönohjainta olen kokeillut sekä avoimella että suljetulla ajurilla. Kiintolevy on SMART-tietojen mukaan hyvässä kunnossa, muistitesteissä ei ongelmia, cpuburnilla ei saa prossua kaatumaan, eikä lämpöongelmia muutenkaan ole. Niin ja koneella on sekä Mint 17.3 ja Ubuntu 15.10, molemmat Mate-työpöydällä ja sama lopputulos molemmissa.

Latasin Stresslinuxin ja käynnistin sen live-CD:n ja nyt se jauhaa testejä jossa kuormittaa yhtäaikaa prossua, muistia, kiintolevyä yms. ja jos se sitä jaksaa kaksi tuntua putkeen niin ei voi rautaongelma olla  :serlokkismoke: Jos näin niin ehkä kiintolevy puhtaaksi ja kokeiluun joku muu työpöytä kuin Mate, jos se vaikka olis siinä se syy.
Make tea not love

Lexa

Hyvin voi olla joku yhteensopivuusongelma, mutta ennemmin arvailisin syylliseksi kerneliä kuin silmäkarkkia.. :think: Vaikka kyllä se tietysti voi olla melkein mikä tahansa.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Susey

Osaako @Lexa tai joku muu sanoa millä softalla olisi helpoin valvoa haukkuuko koira yksin kotona? Se toki onnistuisi nauhoittamalla koko päivän ja kuuntelemalla sitten löytyykö nauhalta räkytystä, mutta osaatko heittää lonkalta softaa joka aktivoisi nauhoituksen vain kun kuuluu ääntä?

Jarre

Carpe Natem

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview