News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

oo SWE caves 2011

Started by liinalaani, Wed 15.06.2011 20:38:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Tiiäkkö ettei meiän kenenkää tarttekaa - ku ei oo tehty mitään asiaan liittyen :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Handuusi

Before you can see the light, you must die.

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Cesium

Quote from: liinalaani on Sat 09.07.2011 11:55:00 (UTC+0300)
- Nyt ei vuojoen SUPO:ssanne saati KA4.ssäne yhdistetty lainkaan mistä puhuin!

- Minulle on l u o n o l l i s e s t i  paskanjäkälän yhdentekevää ymmärtääkö joku sisäministeriönne passitusinapoliisi jutuistani yhtään pätikkää! Se mihin jutuillani panostan on t i e t y s t i jättää arkistointiin, että YDINRIKOLISET TOIMI TIETEN!

- Halkusivat vartavasten tappaa itsensä, laopsensa ja viime kädessä koko Maapallomme! Kasaan hehkuvia hiiliä päällenne. Ette todellakaan kykene kyseenalaistamaan tulevassa ydinrikolisten Nyyrbergin oikeudenkäynneissänne. Ennenkaikkea
S U R E N TUOMARINNE  syväluottavammassa tutkinnossanne ettette t i e n n e e t, vaan teitte vain "velvollisuutenne"! :doh:

Missä se "kraateri on? Missä on lääkitys?

Handuusi

Tossa huvikseni googletin Arton keksimän aiheen "magneettianomalia"....

Tuloksia muutama, miksiköhän herra saa banneja?

http://www.bing.com/search?setmkt=fi-FI&q=magneettianomalia

Cesium

Handuusi

Quote from: Cesium on Sat 09.07.2011 19:18:19 (UTC+0300)
Onko toi Angelica Skywolf mies vai nainen?

Ei voi olla ihan varma.....
Vai onko Arton multipersoona.

Pirtulainen

Quote from: liinalaani on Sat 09.07.2011 11:55:00 (UTC+0300)
- Nyt ei vuojoen SUPO:ssanne saati KA4.ssäne yhdistetty lainkaan mistä puhuin!

- Minulle on l u o n o l l i s e s t i  paskanjäkälän yhdentekevää ymmärtääkö joku sisäministeriönne passitusinapoliisi jutuistani yhtään pätikkää! Se mihin jutuillani panostan on t i e t y s t i jättää arkistointiin, että YDINRIKOLISET TOIMII TIETEN!

- Halusivat vartavasten tappaa itsensä, laopsensa ja viime kädessä koko Maapallomme! Kasaan hehkuvia hiiliä päällenne.
Ettete todellakaan kykene kyseenalaistamaan tulevassa ydinrikolisten Nyyrbergin oikeudenkäynneissänne. Ennenkaikkea
S U R E N TUOMARINNE  syväluottavammassa tutkinnossanne ettette t i e n n e e t, vaan teitte vain "velvollisuutenne"! :doh:

vittuako täällä sit paasaat ku ei meitä kiinnosta muuten kuin ehkä medikaalisessa tarkoituksessa sun mielenterveytes taso..... :psycho:
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

Pirtulainen

Radioaktiivisuussiirtymä. Kun aine on radioaktiivinen, niin se vaikuttaa kaikkiin ympärillä oleviin materiaaleihin. Joten jos radiaktiivinen hiukkanen on lähellä toista hiukkasta, siitäkin tulee radioaktiivinen. Näin lopulta kaikki materia on loppujen lopuksi radioaktiivista. Kas. Keksin just uuden määritelmän joka on ihan yhtä luotettava ku beettasoihtu, kanavasäteily ja mitä niitä kaikkia muita olikaan. Nyt minäkin oon energia-alojen ammattiosaaja, vaikkei SUPO/STUK/NSA/INTERPOL/FBI/DEA/KRP/POSIVA/TVO/GRUB/MOSSAD/ mua kouluttanutkaan.... oon mä taitava! Pitääkö nyt tekeen Artot ja hakee bannit kaikkialta, IHAN kaikkialta? :rofl:
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

Handuusi

Quote from: Pirtulainen on Sat 09.07.2011 20:17:26 (UTC+0300)
Radioaktiivisuussiirtymä. Kun aine on radioaktiivinen, niin se vaikuttaa kaikkiin ympärillä oleviin materiaaleihin. Joten jos radiaktiivinen hiukkanen on lähellä toista hiukkasta, siitäkin tulee radioaktiivinen. Näin lopulta kaikki materia on loppujen lopuksi radioaktiivista. Kas. Keksin just uuden määritelmän joka on ihan yhtä luotettava ku beettasoihtu, kanavasäteily ja mitä niitä kaikkia muita olikaan. Nyt minäkin oon energia-alojen ammattiosaaja, vaikkei SUPO/STUK/NSA/INTERPOL/FBI/DEA/KRP/POSIVA/TVO/GRUB/MOSSAD/ mua kouluttanutkaan.... oon mä taitava! Pitääkö nyt tekeen Artot ja hakee bannit kaikkialta, IHAN kaikkialta? :rofl:

Yksinkertaista, mutta totta...
Haastan tekemään Artot!!!   :notworthy:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview