News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

oo SWE caves 2011

Started by liinalaani, Wed 15.06.2011 20:38:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

liinalaani    Tämä käyttäjä on hylkäyslistallasi. Näytä viesti

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Pirtulainen

Quote from: hampuusi71 on Sat 09.07.2011 20:35:03 (UTC+0300)
Quote from: Pirtulainen on Sat 09.07.2011 20:17:26 (UTC+0300)
Radioaktiivisuussiirtymä. Kun aine on radioaktiivinen, niin se vaikuttaa kaikkiin ympärillä oleviin materiaaleihin. Joten jos radiaktiivinen hiukkanen on lähellä toista hiukkasta, siitäkin tulee radioaktiivinen. Näin lopulta kaikki materia on loppujen lopuksi radioaktiivista. Kas. Keksin just uuden määritelmän joka on ihan yhtä luotettava ku beettasoihtu, kanavasäteily ja mitä niitä kaikkia muita olikaan. Nyt minäkin oon energia-alojen ammattiosaaja, vaikkei SUPO/STUK/NSA/INTERPOL/FBI/DEA/KRP/POSIVA/TVO/GRUB/MOSSAD/ mua kouluttanutkaan.... oon mä taitava! Pitääkö nyt tekeen Artot ja hakee bannit kaikkialta, IHAN kaikkialta? :rofl:

Yksinkertaista, mutta totta...
Haastan tekemään Artot!!!   :notworthy:
valitettavasti ei ehi, mulla oli ihan oikeekin elämä...vaikka usein siitä OLkkarin ohi ajelenkin työkseni.  Kotoa ku lähtee keikalle Rauman suuntaan niin Eurajoen kautta on lyhin reitti. Kesäaikaan jopa nopein.
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

Handuusi

Quote from: Pirtulainen on Sat 09.07.2011 21:08:25 (UTC+0300)
Quote from: hampuusi71 on Sat 09.07.2011 20:35:03 (UTC+0300)
Quote from: Pirtulainen on Sat 09.07.2011 20:17:26 (UTC+0300)
Radioaktiivisuussiirtymä. Kun aine on radioaktiivinen, niin se vaikuttaa kaikkiin ympärillä oleviin materiaaleihin. Joten jos radiaktiivinen hiukkanen on lähellä toista hiukkasta, siitäkin tulee radioaktiivinen. Näin lopulta kaikki materia on loppujen lopuksi radioaktiivista. Kas. Keksin just uuden määritelmän joka on ihan yhtä luotettava ku beettasoihtu, kanavasäteily ja mitä niitä kaikkia muita olikaan. Nyt minäkin oon energia-alojen ammattiosaaja, vaikkei SUPO/STUK/NSA/INTERPOL/FBI/DEA/KRP/POSIVA/TVO/GRUB/MOSSAD/ mua kouluttanutkaan.... oon mä taitava! Pitääkö nyt tekeen Artot ja hakee bannit kaikkialta, IHAN kaikkialta? :rofl:

Yksinkertaista, mutta totta...
Haastan tekemään Artot!!!   :notworthy:
valitettavasti ei ehi, mulla oli ihan oikeekin elämä...vaikka usein siitä OLkkarin ohi ajelenkin työkseni.  Kotoa ku lähtee keikalle Rauman suuntaan niin Eurajoen kautta on lyhin reitti. Kesäaikaan jopa nopein.

Harmi, olis ollu hauska saada listaa kuinka äkkiä tulee banaania esim. joltain Demin palstalta...
Before you can see the light, you must die.

Pirtulainen

niijuu ja sit vois aina sanoo et SUPO sunmuut ei anna mun postata....

eiku prkl. muthan on SUPOn turvaluokitettu ku olin rauhanturvaajana...
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

Cesium

Quote from: Pirtulainen on Sat 09.07.2011 22:14:35 (UTC+0300)

Mut on kans SUPO turvaluokittanut ::smoke

liinalaani

*Maamme lehdistö on läpeensä paha ja korruptoitu näissä ydinasioissa . Niin aika tuoda teille sitten s u o r a  a n  meiltä "pahuuden pesästä" TVO:lta sisäpiiritietoja mistä o i k e a s t i  on kyse. Kun reaktorien valehdellaan olevan kunnossa. Mutta paikan päällä ei toimi kunnolla kuin kahvinkeitin! )

*Siis tietoa, jota e t  takuulla saa lukea lehdistöistä. Vain ja ainoastaan kaltaiseltani Pohjolan pelätyltä ydinalan sisäpiiriosaajalta. Jota satapäiset POLIISI- SUPo- osastot yrittävät estää tuomasta totuuksia esiin. Mutta hei paskaaks me POLIISI- pelleistä? Eli päivättyä hävyttömän todellista dataa:

---------

TvO:n ongelmia

11.7.2011 TVO/ Posiva:n ongelmapäivityksiä.

– OL- 1 laitoksen turbiinien täysremonttihuollon "piti" varmistaa voimalalle 880MW täystehon. Jotakin meni pahasti, t o d e l a  pahasti pieleen. Tultaessa keväälle 2011 havaittiin voimalan turbiinien k a i k k i e n laakerien tuhoutuneen!

– OL- 1 laitoksen turbiinin antotehon olisi "pitänyt" päästä 880MW luokkaansa. Myös tässä totaalisti epäonnistuttiin. Nyt saatavat tehot jäivät likemmä 20MW alle luvatun tehon. No miksi sitten näin? Tektoniikka ja säteiltyeroosiot on siirtänyt koko OL-1 laitoksen turbiinien herkät linjaukset pois rihlauksistaan. Ongelma on valmis.

– Jos sitten joku luulottelee, että onhan OL- 2 laitoksella sentään kaikki kunnossa. Koska myös siihen vaihdettiin uudemmat turbiiniosat ja generaattorikin kiiltelee kevätrevisionsa jälkeen kuin posliini. Ja mitä vielä. OL-2 generaattorista on puolestaan mitattu luokkaa +140C ylikuumentumista. Sillä seurauksella, että generaattorin lakalla kasaan liimaillut lamellipellit ovat alkaneet helistellä hillittömästi. Koko generaattori onkin liimailtu pellekokoonpanossaan tällä kyseisellä lakkauksella. Joka ei, oi, joi kestänytkään tuollaista ylilämpöään. No nyt generaattori pantiin lihoiksi 2 viikon pelleilyajojen jälkeen. Ettei räjähtäisi kokonaan atomeiksi. Nyt TVO vaihdattaa vanhan vajaatehoisen paskan generaattorin tilalle. Ja ydinvoimalat ovat perustiloissaan. Paskat jäykkinä ja hiljaisena tilassaan jossa tuskin muut kun kahvinkeitin toimi enää.)
                     --

– Mutta sentään j o t a i n osataan Olkiluodon turmion temppelissä saataa kuntoon. Posivan maailman vaarallisin ja suurin beetasoihtu saatetaan Onkalon 457m korkean beetasoihtusavupiipun päällä toimintaan. Lainaus heinäkuun uutisia Olkiluodosta. Apropoos, siis tämän 1 500kW puhaltimen Posiva valehteli olevan 100- kertaa aiempaa tehokkaamman, että pari ydinjätekuskiaan saisi onkalossaan happea, mutta kuulkaas näitä sivu 4:

- "Loppusijoituslaitos tullaan luokittelemaan ydinvoimalaitokseksi! Muun muassa ilmanvaihdot on säteilyturvasyistään toteutettava kaivostoimista täysin poiketen, peräti kolminkertaisin, toisistaan riippumattomin koneistoin. Tämän jälkeen massiiviset, (6* 250kW) koneistopuhaltimet maan päällä voidaan ottaa käyttöön ilmanvaihtonsa teholtaan 80m3/s.

– Maanalaisten tilojen ilmanvaihdon on riitettävä poistamaan räjäytysten, ajoneuvojen pakokaasut ja pölyt. Mutta ennen kaikkea radioaktiivisuudet, kuten radonin kaltaiset kaasut! . . .(Koskaan, toistan k o s k a a n aiemmin ydinvoimalaitoksissa EI olla myönnetty, että sen sisuksissaan silpoutuvasta uraanitonnistoistaan vapautuu mm. tätä tappavasti säteilevää uraanin hajoamisen jalokaasutappajakirjoaan. Erittäin historiallinen ydinalan paljastuslipsahdus! Ehkä juuri koska olen osaltani vuosia asiaa painostanut julkisuuteen jo pitkään. Että uraaninen säteily tuottaa k a a s u päästöjään on alettu ottaa viimein julkiskeskusteluun. Onkalon kiillegneissikivi muuten orgaanisen mätäliejun kivenä ei tuota radonia! Radonia luolaan tuleekin siis v a i n 50mm paksuista sinne raahatuista uraanijätekapseleista suoraan ja surutta l ä p i!)

– Onkalo jaetaan kaivoskäytännöistämme poiketen palo- osastoihin. Koska säteilyvaarat on huomioitava tarkoin! Sanoo suunnitteluinsinööri Pasi Mäkelä Posivasta.

Sitten tulee POMMI 3! Säteily huomioidaan ilmanvaihdossa! Polttoaine on radioaktiivista. Ja siten vaarallista hengitettynä ja esim. syötynä. – Ilmanvaihdossa on huomioitava radioaktiiviset päästöt ilmaan!!. . . Asentamalla mittauslaitteet poistoilmakuiluihin. Päästöjen seurannassa ohjataan loppusijoitustiloista tuleva radioaktiivinen ilma alueelle rakennettavan kapselointilaitoksen suodattimien läpi ympäristöön. Selvittää Posivan LVIA- projektia vetävä Seppo Leinonen Elomatic Oy:stä. Tämän lisäksi lopunsijoitustilat jaetaan säteilypäästötasojensa mukaan rakennettaessa valvomattomiin ja valvottuihin tiloihin omine poistoilmakuiluineen."

Handuusi

Quote from: liinalaani on Tue 12.07.2011 22:06:31 (UTC+0300)
*Maamme lehdistö on läpeensä paha ja korruptoitu näissä ydinasioissa . Niin aika tuoda teille sitten s u o r a  a n  meiltä "pahuuden pesästä" TVO:lta sisäpiiritietoja mistä o i k e a s t i  on kyse. Kun reaktorien valehdellaan olevan kunnossa. Mutta paikan päällä ei toimi kunnolla kuin kahvinkeitin! )

Sinä olet saanut potkut TVO:lta sekopäisyytesi vuoksi ajat sitten, muistaisit vaan popsia niitä pillereitä.

Quote from: liinalaani on Tue 12.07.2011 22:06:31 (UTC+0300)
Polttoaine on radioaktiivista. Ja siten vaarallista hengitettynä ja esim. syötynä.

Tarvitseeko tuota nyt erikseen mainita?
Voi jeesus.... :umn:
Before you can see the light, you must die.

Cesium

Radon on uraanin hajoamistuote, ihan luonnossa ilman reaktoria.

Ja kaikki ydinvoimalat ovat tälläkin hetkellä ajossa ja tuottaavat puolet Suomessa tuotetusta sähköstä.
http://www.fingrid.fi/portal/suomeksi/sahkomarkkinat/voimajarjestelman_tila/

Toi on sitten lähde, voisit Arto kans niitä harrastaa.

BEETASOIHTUA EI OLE OLEMASSAKAAN.

Ovatko turvatoimet joku salaliitto :foliopipo: :foliopipo: :foliopipo: :foliopipo: :foliopipo: :rofl: :rofl: :rofl:

Lexa

Quote from: Cesium on Sat 09.07.2011 22:19:00 (UTC+0300)
Quote from: Pirtulainen on Sat 09.07.2011 22:14:35 (UTC+0300)

Mut on kans SUPO turvaluokittanut ::smoke

:moi: Minä myös :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview