News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

oo SWE caves 2011

Started by liinalaani, Wed 15.06.2011 20:38:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Handuusi

Quote from: liinalaani on Thu 01.03.2012 00:54:27 (UTC+0200)
– Wellesin tinakolvissa oli magneettikytkin. Idea on simppeli. Kun vastuksen lämpö ylittää tietyn tason. Kestomagneettisuus katoaa työstin! Samoja ongelmia fuusioreaktorien suprajohteissa myös. Magneettivuot katoavat ja häiriintyvät tietyn tason ylittävissä lämmön nousuissa.

Eli kolvi onkin minikokoinen fuusioreaktori....   :foliopipo:
Before you can see the light, you must die.

jem

Cesium

Artopa se on suurin valehtelija :hahaa:Vaihtoikin kummasti aihetta... :arto:

:bonjour:

=Juku=

– Aidossa auringon prosessissa ei siis vapaudu fuusiosta neutroneja lainkaan.

Kyllä vapautuu, mutta ne jäävät siihen mielettömän suureen auringon massaan pääosin. Kyllä niitä lähtee ympäristöönkin tasaisena virtana joka suuntaan. Satuitko tietämään, että lämpöenergiallakin menee yli 10 000 vuotta päästä siitä fuusioreaktorista auringon pinnalle?

Niin ja se beettasoihtu   :serlokkismoke: Minä olen aina luullut, että beettasäteily on elektronivuo. Nyt heität että se onkin neutronivuo?

Me first (rules of traffic)

liinalaani

- Auiringosta EI vapaudu neutronivuota kuten ihmisfuusarista.  Ne taas tässä johon sotket on "neutRIINOJA".
                            -----------------------
_ Jännää nähdä miten sisäministeriöläiset vaikenee kylmäävän totuuden edessä totaalisen hiljaisiksi. Eli tätä lisää, vaikka seuraavaksi tää:

L E A P

1.3.2012. Nyt menneenä yönä ei nukuttu. Oikeastaan ei annettu, eikä juuri huvittanutkaan nukkua jatkuvasti SUPO:n lennosta pätkimien yhteyksieni äärellä tuona tummana yönä. Ai niin mikä minua sitten valvotti kysytte varmaan? Niin olen jo vuosia, mutta erityisesti kuukausimääriä ollut kansainvälisen IAEA:n ostattaman systemaattisen poliisiviranomaisten vainonnan keskeinen targetti. Kun tiedän ja osaan kirjoittaa sellaisista josta muut ei ole edes kuulleet ydinalan synkimmän sisäpiirin osaajana. Ei voi välttyä liimaantumasta erääksi ehdottomasti pelätyimpien maailman valtioitten huippusalaisten, erityisesti ydinasetalouksien paljastajana. Maailma järisee monella tavalla nyt epävakaana ympärillämme. Olen likimain ainut koko maailmassa joka näistä voin silminnäkijänäkin todistaa. Olen topten piikkinä ja kärki halusin tai en.

Olen a i n a  ollut täysin avoin ja rehellinen kaikesta siitä mitä näen ja koen ydinrikollisuuksien paljastajana. Seuraava setlerssini EI kuitenkaan sattuneesti pidätä sisällään henkilöitten nimiä ja tarkennettuja paikkatietoja. Koska nyt selvisi mikä noista mataavista kansainvälisistä valtioterrorismisoluista on konkreettisimmin "ihollani". Tässä se nyt tulee hyvin valvotun yön tuotteena. Siitä mielenkiintoinen setti, että sitä mukaan kun kohteet aukesi. CIA, SUPO, FB:t poistatti materiaalia reaaliaikaisesti. Joten muita tietokantoja kuin tämän yhden en anna. Vaan tuon asian esiin suoraan suusanallisesti:

http://www.leap.cc/

Siitä siis lähtee. Kyse on USA:sta organisoitu maailman p e l ä t y i m p i e n   asioiden erikoispoliisiosasto. Joka toimii ja toimittaa kauhua ja kuolemaa yli koko maapallomme seuraamuksista liikoja välittämättä. Toimialojaan mm. Narkoottiset kaikkein raskaimmat ja väkivaltaisimmat aineet, satanistien kaltaiset väkivaltaiset organisaatiot. Totta kai prätkäjengeistä, anarkisteihin, terroristeihin  ja muut USA:lle aggressiiviseksi koetut ja vaaralliset solukot ja organisaatiot. Mutta ei tässä edes kaikkein vaarallisimmat. Vaan ennen kaikkea kansainvälisen valtioidenvälisen mustan verisen ydinmateriaalin kaikkienaikojen suurin ja kaunein, ASEkaupat. Kaikki nimenomaan SE keskeinen anti atomijärjestöjen pelätyin datasto ja tietokannat. Jotka uhkaavat yli, epä, jumalallisia IAEA:n intressejä on tämän globaalisti toimivan hypervaltioiden suojatun organisaation hyökkäyskärkinä.

Niin ja siellä on nyt selkeänä target piikkinä minä muutamine keskeisine henkilöystävineen. Nyt siis USA:ssa on syttynyt Pyhä Viha Meille, maailman viimeisiä huutavan ääniä vastaan. Ja kyyti on ollut enemmän kuin kylmäävää. LEAP erityisesti sen Euroopan erikoisagentuurit ovat keskittäneet n y t  iskuryhmiään tänne Suomeen. Josta kiistattomuuden mukaan USA:ta myöten ihmetellään osaavuuksiamme. Miten ihmeessä nämä kaikki ydin alan syvimmät tietovuodot on edes mahdollisia!.. . Maailman parhaimmat satapäiset erikoisagentit on palkattu ympärillemme. Ainoana ja keskeisenä tavoitteenaan estää tietämiämme ydinalan, erityisesti TVO:n toiminnasta tietämieni yksityiskohtien tiedottamiset rahaa ja resursseja millään tasolla säästelemättä. Nyt on jenkeillä ydinsalailuistaan kuumat kädessä ja IAEA:n enemmän kuin uhka kupissaan..

Susey

=Juku=

protoni-elektroni-neutroni (atomin makrorakenneosat)  - ei siis neutriino eli "positiivinen elektroni"!

Me first (rules of traffic)

Handuusi

Vähän käy sääliksi Artsin vanhempia, huru asuu kuitenkin niitten nurkissa....
Before you can see the light, you must die.

Cesium

Quote from: liinalaani on Thu 01.03.2012 14:28:58 (UTC+0200)

tiedän ja osaan kirjoittaa sellaisista josta muut ei ole edes kuulleet

Näin on varmasti, koska nämä asiat ovat mielikuvituksesi tuotosta. :arto:

Cesium

Ei taida arto osata englantia. Ei linkin sisältö ole sinne päikään kuin arto hourailee :arto:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview