Sovinistien kulmaus... kun miestenpuoli ei riitä..

Started by paavo, Thu 07.07.2011 20:37:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

melamiini

Quote from: NaiNeN on Thu 30.08.2012 08:24:47 (UTC+0300)
Quote from: melamiini on Wed 29.08.2012 21:52:41 (UTC+0300)
Olis pitäny ostaa tänään olkkariin verhot ettei naapureita häirihe kun joraan munasillani, mutta joidenkin mielestä verhot ikkunassa olisivat saattaneet vaikuttaa hieman hintahtavilta, joten ostin samalla rahalla mustia jätesäkkejä, nitotojan ja mäyräkoiran keppanaa  :angry2:
Siis jätkällä on sisustustyynyt muttei verhoja  :psycho:
Paljon mukavampi vetää sohvalla päikät nyt  kun on tyyny niskan alla, ja on mulla makkarissa ihan oikeet verhot. Tajusin just, että ommuuten oikin samanlaista kangasta kun suihkuverhot  ::smoke
zoofilia poistui suomen rikoslaista 1971...
Tänään on hyvä päivä nuolla!

[:]Kylkiluu[:]

Kai sillä on paneeliverhot ja pyöreitä mustan ja fuksian värisiä pörrömattoja :ksipeli:  :psp:

melamiini

ihan on pakko kysyä, että minkävärinen on fuksia? mitkä on paneeliverhot? värisävyt pitää määritellä sellasilla termeill, että kaikki ymmärtää esim: lohenpunainen, ryssänsininen, tipunkeltainen, Ferrarinpunainen, vekselinvihreä... jne.
mulla ei ole kämpässä paneeleita täällä on lasikuitutapetti.

voi perkele mä en pääse tosta homostatuksesta varmaan ikinä eroon, alan hörppiä kahvin sijaan vihreetä teetä pikkusormi pystyssä samalla kun mietin, että tekisinkö hoitavan kurpitsanaamion.  :think:

NaiNeN

Mullakin olis riittäny tavan tyyny sohvalle päikkäreitä varten, siihen mitään sisustustyynyjä tarvi  :psp:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

melamiini

höh, toi tavallinen olis maksanu 20€ kipale  ja noi makso 3€ kipale tolla erotuksella saa jo monta olutta :dance2:

=Juku=

Quote from: melamiini on Thu 30.08.2012 09:42:43 (UTC+0300)
ihan on pakko kysyä, että minkävärinen on fuksia? mitkä on paneeliverhot? värisävyt pitää määritellä sellasilla termeill, että kaikki ymmärtää esim: lohenpunainen, ryssänsininen, tipunkeltainen, Ferrarinpunainen, vekselinvihreä... jne.
mulla ei ole kämpässä paneeleita täällä on lasikuitutapetti.

voi perkele mä en pääse tosta homostatuksesta varmaan ikinä eroon, alan hörppiä kahvin sijaan vihreetä teetä pikkusormi pystyssä samalla kun mietin, että tekisinkö hoitavan kurpitsanaamion.  :think:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fuksianpunainen

Me first (rules of traffic)

melamiini

tuollatavalla esitettynä on muuten ihan kiva väri, vois sopia mun makuuhuoneeseen  :psp:

jem

Quote from: melamiini on Thu 30.08.2012 09:42:43 (UTC+0300)

joskus kannattaa miettiä mitä täällä sanoo  :psp:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

jta

Niin täällähän ei koskaan ole ollu tapana muistella mitään vanhoja sanomisia missään tilanteissa...  :okahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview