News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

SM-Liiga 2012-2013

Started by Johan Von Markkinat, Thu 16.08.2012 13:33:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ken heistä on tuleva Suomen Mestari?

Blues
HIFK
HPK
Ilves
Jokerit
JYP
KalPa
Kärpät
Lukko
Pelicans
SaiPa
Tappara
TPS
Ässät

=Lutris=

:think:  jossain vaiheessa nimimerkin sai vaihtaa itse, kunnes ylläpito poisti toiminnon. Nimimerkiksi jäi se mikä jäi  :crazy:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Betonishamaani

Quote from: Morgan on Sun 07.04.2013 15:40:31 (UTC+0300)
Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 06.04.2013 16:48:12 (UTC+0300)
Quote from: Morgan on Sat 06.04.2013 16:43:36 (UTC+0300)
Quote from: Señorita iCola on Sat 06.04.2013 16:16:52 (UTC+0300)
Nikin vaihdosta jos hermostuu niin ois tässä aihetta itse kelläkin  :psp:

Kyllä minuakin vituttas jos joku ilman lupaa menis vaihtaan nikiä ja sillä tavalla viellä lisäis pannuun höyryä että saatas viellä ärtyneemmäksi, tai ehkä se on eräiden tarkoitus. Tämä ei sit koskennut icolaa
Meinasin kuolla vihasta ja vitutuksesta kun huomasin nimimerkkini muuttuneen "siihen alkuperäiseen. Kiitos :psp"ksi, pitkän terapian jälkeen olen toipunut mutta arvet ovat ikuisia :jees:

Tehän ilmeisesti saitte vaihtaa noita nimimerkejänne itse, voin olla väärässäkin. Kun taas metun tapauksessa kun te kaikki yhteen hiileen vittuilitte ja viellä menitte muuttamaa nikinkin (tai joku meni) kun varmasti tiesitte että saate viellä enemmän paskaa niskaanne. Sitten te viellä jeesustelette että metu ei kestä vittuilua, mutta teksteistä päätellen eräät täällä eivät myöskään kestä......

Kaikki vittuilee, mutta vika on ympäristössä. :jees: Kannattaisi varmaan hakea tämän kendovajakkikauden ajaksi rauhoittava kuuri, kun tuntuu olevan kevät vähän raskasta aikaa toisille :serlokkismoke:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

[:]Kylkiluu[:]

Ymmärtäähän sen kasvavan paniikin, kesä lähestyy :jees: Kekseliäimmät ovat tallentaneet kauden parhaat hetket ja vahtaavat kevään otteluita seuraavaa kautta odotellessa, mutta tyhjältähän se varmasti tuntuu kun halli on tyhjä ja hiljainen. Ei ole ihme että keväät ovat itsemurhien aikaa :jees:

Susey

Ja ei tosiaan saada vaihdettua nimimerkkiä sen paremmin kuin muutkaan. :bonjour:

Löylyttäjä

Kyllä minuakin vituttas jos joku ilman lupaa menis vaihtaan nikiä ja sillä tavalla viellä lisäis pannuun höyryä että saatas viellä ärtyneemmäksi, tai ehkä se on eräiden tarkoitus. Tämä ei sit koskennut icolaa
Meinasin kuolla vihasta ja vitutuksesta kun huomasin nimimerkkini muuttuneen "siihen alkuperäiseen. Kiitos :psp"ksi, pitkän terapian jälkeen olen toipunut mutta arvet ovat ikuisia :jees:

Tehän ilmeisesti saitte vaihtaa noita nimimerkejänne itse, voin olla väärässäkin. Kun taas metun tapauksessa kun te kaikki yhteen hiileen vittuilitte ja viellä menitte muuttamaa nikinkin (tai joku meni) kun varmasti tiesitte että saate viellä enemmän paskaa niskaanne. Sitten te viellä jeesustelette että metu ei kestä vittuilua, mutta teksteistä päätellen eräät täällä eivät myöskään kestä......
Jos joku tulee huutelemaan ja suorastaan vittuilemaan niin siihen ei saisi vastata ettei huutelija vaan pahoita mieltään :psycho:
Ja jos seurailisi foorumia tarkemmin niin huomaisi että välillä hassutellaan, varsinkin jos siihen provosoidaan. Voisihan sitä tietysti banaania ruveta jakelemaan jokaisesta poikkisanaisesta viestistä mutta olisko vähän vitun tylsä foorumi sitten :psp:

Sir Sika

Quote from: metuzalem on Sat 06.04.2013 16:07:04 (UTC+0300)
yllytyspitäjät ja moterrraattoiry  on tällä palstalla spedeistä parhaimmat.

nää on just yksi kaikkien ja kaikki yhdenpuolesta. 

TÄÄ APASSE on niin persereikien paratiisi.  työttömät, munattomat notkuu kymmenien tuhanssien viestien kanssa. Ja on niin fiksuja et ihan hävettää

jopa  kuvat, tekstit vaihdetaan puolesta. AMMATTILAISET asialla apassen modet. ou jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ahdistaako tämä kenties teitä?
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

Ahdistaako tämä teitä?
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Jarre

Carpe Natem

maija

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke :huraa: :huraa: :huraa: :huraa:

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview