News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Sitä tikulla silmään..

Started by Saunova Poika, Sat 17.11.2012 18:19:24 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Saunova Poika

.. joka vanhoja muistelee. Mutta muistellaan nyt, vanhoja ala- yläaste ja amis/lukioaikoja ja poissaoloja/lintsauksia. Harrastiko kukaan, ja jos harrasti, paljon oli "lintsaus/poissaoloennätys"  ::lsmoke
Jos haluat menestyä Suomessa, muuta pois. - J. Leskinen
Poraa pahemmin kuin naapurin Pertsa aamukuudelta

[:]Kylkiluu[:]

Ala- ja yläasteella en lintsannut oikeastaan koskaan, amiksessa sitten kyllä jonkin verran  :jepso:

The Änes

Amiksessa kans itellä tuli niitä poissaolotunteja jonkun verran :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Paskis

Lukion ykkösellä tuli jonkin verran lintsattua, ja näkyihän se koulumenestyksessäkin. Myöhemmin tuli sitten skarpattua, vaikkakin tuli edelleen silloin tällöin "nukuttua pommiin" aamutunnit, kun ei vaan jaksanut mennä kahdeksaan.
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Saunova Poika

Jarre

yläasteella olin poissa joskus, ysillä se repes pahaksi kun parikin kertaa kaks viikkoa putkeen.... kerran käväsin koulussa syömässä ja lähin suoraan sapuskan jälkeen pois ni Liikunnan maikka vittuili että käynkö nykyään siellä vaan liikelounaalla  :psycho:
Amiksessa motivaatio oli samaa luokkaa, ei kiinostanut käydä kun koulussa joutu työtunneilla (~40-60% tunneista) vaan istuskelemaan paikallaan kun lama-aika pakotti niin isot leikkaukset että ei pystytty tekee kuin pakolliset harkkatyöt...  :jees:

amiksessa tais olla ekalla luokalla jotain 350 tunnin luokkaa, tosin kävin kahdessa osassa ni toi nollautu, en muuten olis päässy luokalta, tokalla oli kai ~240 tuntia...  :think:
Carpe Natem

Saunova Poika

Itellä kans joskus ollu 2 viikon putki.. Siinä sitte oli selittämistä miksi oli pois  :psycho: Mitäs teidän perustekosyyt oli?

Jarre

En mä ikinä mitään tekosyitä.... sanoin että kiinnostaa ku kilo paskaa... mitäs sitä turhaan selittelemään kun ei noita tollaisia hyväksytä kuitenkaan  :nope:
Carpe Natem

Örtzi

Mä paljon poissa ollu, mutta sällien kanssa lukion kaks viimeistä vuotta oltiin perjantai iltapäivät aina pienessä sievässä..  :psycho:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Jarre

Olin mä kännissä koulussa pari kertaa, en kuitenkaan sillei että tavaksi olis tullu... päättäjäiset ja jotain muita päiviä lähinnä... peruskoulussa pari kertaa, kiinni jäin kummallakin kerralla...  :think:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview