News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

-teme-

Ledskukkuu

Öljynsuodatin tuli. :bounce:

Vois leimasimen hommata että saa leimata huoltokirjan. :psycho:

Paskatunkion nyrkkipaja.

:psp:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

PajakkiVasseli.com

*Brum brum.Otin hondan ajoon.Ohan tuo nyt taas ihan jotain niin hirveetä pitkästä aikaa.  :lach: :lach:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

jta

Quote from: Hepskukkuu on Mon 23.02.2015 16:35:13 (UTC+0200)
Öljynsuodatin tuli. :bounce:

Vois leimasimen hommata että saa leimata huoltokirjan. :psycho:

Paskatunkion nyrkkipaja.

:psp:
"sen minkä te rikotte, me rikomme sen vielä pahemmin"

-teme-

Quote from: VajakkiPasseli on Mon 23.02.2015 16:42:54 (UTC+0200)
*Brum brum.Otin hondan ajoon.Ohan tuo nyt taas ihan jotain niin hirveetä pitkästä aikaa.  :lach: :lach:

Kyllä minä sitten kuulin oikein kun koiran kanssa olin kävelyllä niin pärähti jossain, heti tuli mieleen että ihan kun passelin civicci. :psycho:

PajakkiVasseli.com

Quote from: -teme- on Mon 23.02.2015 19:02:25 (UTC+0200)
Quote from: VajakkiPasseli on Mon 23.02.2015 16:42:54 (UTC+0200)

Kyllä minä sitten kuulin oikein kun koiran kanssa olin kävelyllä niin pärähti jossain, heti tuli mieleen että ihan kun passelin civicci. :psycho:
Äkkiä bemari takas alle,siihen asti kun tulee sulat tiet.Tuolla tappaa ittensä alta aika yksikön. :lach:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

nyyyps

Käyn perjantaina marmoritiskille puottamassa avaimet ja istun kattomassa aamuteeveetä sillä aikaa kun heittelen yli jääviä satasen seteleitä ohikävelijöille. ::teinismoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Asiasta aidanseipääseen.Vähän oli naurussa pitelemistä kun asiakas ihan tosissaan tänään selitti että "alipaineen merkkivalo palaa" ja yritin sille kertoa että se on öljynpaineen valo ja se palaa sen takia koska teidän audin öljynsuodattimen jalan tiiviste vuotaa kaiken öljyn pihalle. :psycho:

jta

"Älä sä poika ala mua neuvoon. Kyllä mä nämä hommat tiedän kun oon ajanu autolla kauemmin kuin sä olet ollu olemassakaan."  :psp:

PajakkiVasseli.com

Quote from: jta on Mon 23.02.2015 21:22:12 (UTC+0200)
"Älä sä poika ala mua neuvoon. Kyllä mä nämä hommat tiedän kun oon ajanu autolla kauemmin kuin sä olet ollu olemassakaan."  :psp:
Juurikin näin  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview